Avatar billede miss-g Seniormester
06. juli 2005 - 00:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASP og MSSQL programmør søges i går!!

Vores nuværende programmør har netop meddelt os at han går på ferie fredag (den 8-7-2005), og så ser vi ikke ham mere.

Derfor søger vi med lys og lygte en ny programmør som kan asp/asp.net og MSSQL. Har du endvidere erfaring med SMS- og betalingsgateway, Windows 2003, IIS og implementering af FLASH - er det lige dig vi mangler.

De 4 sites er stort set programmeret færdigt og ligger online. Vi skal bare have rettet de sidste fejl og testet det. Når vi så går online kunne man forestille sig at der dukkede andet op som lige skal rettes.

Vi forventer at du er på projektet 100% og ikke går i skole eller har arbejde ved siden af. Nu er det her det gælder!

Du kan arbejde hjemmefra og er villig til at underskrive en "hemmelighedsaftale" der går ud på at du ikke videregiver oplysninger om opgaven til anden mand. Vi laver derefter en aftale på skrift som begge parter underskriver.

Ser frem til at høre fra dig hurtigst muligt - da vi er langt over vores deadline.

M.v.h. Nicolin

Send en e-mail til
kontakt(snabel a)nicolin.dk
Avatar billede areon Nybegynder
06. juli 2005 - 21:47 #1
Hej Nicolin,
Jeg kan assistere jer med farvorabel programmerings assistance imens jeres projekt løber. Da i so selv har stor indsigt i projekterne og kun mangler programmerings assistancen vil jeg anbefale vores "lej en programmør ordning" som kunne være ideel til færdiggørelse af jeres projekter.
Omkring fortrolighed er dette som standard indlagt i vores kontrakter.

Jeg ser frem til at høre fra dig
Med venlig hilsen
Ps. jeg har sendt nogle priser i mailen til dig og kontaktinformationer
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2005 - 22:04 #2
Lukker - manden er fundet
Avatar billede ekspertenpatrick Nybegynder
09. maj 2006 - 15:36 #3
Kære Areon,

Da du lyder meget troværdigt, hvorfor jeg beder dig om at bestå mig i at løse en opgave vedr, mysql.

Du bedes venligst kontakte mig på 28189878

tak
patrick