Avatar billede dinubamsen Nybegynder
05. juli 2005 - 22:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Lyden kommer altid bagefter?

Jeg har en avi fil + undertekser (.srt). Laver den til dvd(vob) med DIKO. Brænder den ud med Nero (DVD+R 4x). Når jeg så sætter den i min dvd passer lyden fint nok , men lader jeg dvden køre kommer den li så stille bagefter. Men det mest underlige er når jeg springer frem i afsnit på dvden så passer de fint nok igen ? nogen der ved om det er min dvd der fucker ? har jeg nemlig en anelse om ?
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
05. juli 2005 - 22:52 #1
Update: Når jeg afspiller filmen på min computers dvd afspiller virker filmen fint ? :/ så det må være min alm. dvdafspiller der fucker?
Avatar billede dinubamsen Nybegynder
10. juli 2005 - 12:54 #2
fandt ud af at det var min dvdafspiller