Avatar billede amx_dk Nybegynder
05. juli 2005 - 19:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spørgeskema

Er der en spørgeskeme skabelon eller funktion i word 2003? eller i andre dele af office pakken?
Avatar billede silver-fbj Nybegynder
05. juli 2005 - 20:01 #1
Det lader ikke til at der er nogen i office-produktet. Heller ikke på http://office.microsoft.com/da-dk/templates/default.aspx?Application=OF&Ver=11
Men måske en af de andre skabeloner kan ligge til grund til dit spørgeskema...
Nu uddyber du jo ikke hvad spørgeskemaet går ud på.
Avatar billede sharkman Nybegynder
05. juli 2005 - 21:28 #2
Avatar billede Slettet bruger
12. august 2005 - 00:04 #3
Er spørgeskema ikke en databaseopgave ??
Du skal vel 'behandle' spørgeskemaerne når de kommer retur ??
Avatar billede amx_dk Nybegynder
18. august 2005 - 13:26 #4
altså det kunne man ikke i office?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2005 - 15:37 #5
Der findes mange muligheder for at lave spørgeskemaer i office-pakken. Det kræver bare lidt arbejde at bygge det op.
Én ting er at udforme spørgeskemaerne - det kunne foregå i Word på baggrund af en skabelon. Men man må formode, at udfyldte spørgeskemaer returneres, og at der skal foretages nogle sammentællinger / analyser el. lign. og der kan man bruge en Access database, eller - hvis det er en begrænset mængde data - et Excel regneark.