Avatar billede blazer_911 Nybegynder
04. juli 2005 - 22:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Program til at låse mapper

Hejsa. Jeg søger et program (Helst freeware :P) Der kan gemme nogle bestemte mapper med vigtig information (firmaoplysninger, passwords osv. osv.) væk fra offentligheden. :D

Dette program må gerne indeholde:

Mulighed for at låse foldere med password!
Funktion der gør at man IKKE kan finde filer gennem "Søg/Search"!

Har prøvet Folder Guard, og det er sådan et slags program jeg prøver at finde, desværre koster det jo :(

Mon det er muligt at finde sådan et program, gratis? :)
Avatar billede boxer Nybegynder
04. juli 2005 - 22:52 #1
Kort sagt - nej.
Spørgsmålet bliver stillet med jævne mellemrum på eksperten og jeg har ingen løsninger set - desværre :o/
Avatar billede sharkman Nybegynder
05. juli 2005 - 00:52 #2
Jeg bruger selv et lille gratis program ved navn Cryptainer, der laver et virtuelt pengeskab, hvor du kan gemme 10 MB af dine mest følsomme data i 128 bit kryptering. Hvis det ikke er plads nok til dig, koster 200 MB 30$ og 2000 MB 45$.
http://www.cypherix.co.uk/cryptainerle/index.htm

M. v. h.
Sharkman

PS: Jeg ved godt, at det ikke er lige det du spørger om, men det var løsningen for mig, da jeg havde et tilsvarende problem :-D
Avatar billede cyber-system Nybegynder
11. juli 2005 - 20:29 #3
Brug Winguard Pro 2004 der kan du låse lige hvad du har lyst, alt, hver eneste fil jeg bruger det selv og kunne aldrig finde på at bruge noget andet
Avatar billede j-s-o Nybegynder
15. juli 2005 - 12:15 #4
WinGuard Pro 2005 ser ud til at være freeware!

Du kan læse mere om produktet samt downloade det herfra: http://www.softpedia.com/get/Security/Security-Related/WinGuard-Pro.shtml
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
25. juli 2005 - 11:15 #5
# Boxer        - Tjae, vi må jo bare lede videre. :)

# Sharkman    - Sorry, tror bare ikke det er nok til mine behov :)

# Cyber-System - Lyder meget fint :)

# J-S-O        - Det må jeg lige prøve! :)
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
25. juli 2005 - 11:28 #6
Nogle der kan smide et virkende link til WinGuard Pro 2005 Free Edition, finder bare en masse døde links :(
Avatar billede blazer_911 Nybegynder
19. september 2005 - 13:57 #7
Let's face it. Ingen gratis. Lav jeres egen. ^^