Avatar billede karmadesign Nybegynder
04. juli 2005 - 19:43 Der er 16 kommentarer

Beta side

Jeg designer hjemmesider, men har nu selv besluttet mig for min side trænger til at blive ændret lidt... jeg har kun et billede af hvordan den skal se ud men det kan findes på http://weblayer.frac.dk/image/new.jpg
på forhånd tak
Avatar billede karmadesign Nybegynder
04. juli 2005 - 19:46 #1
by the way... teksten og billerne er selvfølgelig bare placeholders
Avatar billede ysubhi Nybegynder
04. juli 2005 - 22:30 #2
hvorfor må vi kun se et screenshot af siden?

anyway, selvom siden ser lidt firkantet ud, synes jeg alligevel at det ser pænt ud. billedet oppe i toppen må du gerne redigere lidt så det ser anderledes ud. (Prøv evt. at putte ekstremt meget contrast og saturation, og en smule brightness på)

referencer <-- det staves sådan der.

Jeg så gerne, at vi så noget kode. Så kunne man også give ris/ros til det. :)
Avatar billede karmadesign Nybegynder
04. juli 2005 - 23:26 #3
Mange tak :D

Hehe grunden til det kun er et screenshot er fordi jeg kun har lavet et billede så jeg kunne arbejde ud fra det... har ikke lavet det som html endnu, gider jeg ikke til hvis det skal ændres, så det nemmere nu.... og billedet er heller ikke det der skal bruges... der har jeg en professionel photo kunstner til at hjælpe mig...
Avatar billede ysubhi Nybegynder
04. juli 2005 - 23:37 #4
Avatar billede karmadesign Nybegynder
04. juli 2005 - 23:44 #5
Hmmm har lige prøvet at lave billedet lyser og lave nolge stripe ting gennem det
Avatar billede ysubhi Nybegynder
04. juli 2005 - 23:45 #6
noget vi må se?
Avatar billede karmadesign Nybegynder
04. juli 2005 - 23:50 #7
Ja har bare opdateret det... adressen er den samme
Avatar billede ysubhi Nybegynder
04. juli 2005 - 23:53 #8
jaa. det er blevet bedre, men jeg synes at der mangler farver. siden er gråtonet, og det får den til at virke lidt kedelig. :(
Avatar billede karmadesign Nybegynder
04. juli 2005 - 23:56 #9
Tja kan prøve at kikke på en anden farvesammensætning.... men prøver på at have den meget lys, vil ikke have for meget kontrast på den
Avatar billede karmadesign Nybegynder
05. juli 2005 - 00:06 #10
hmmm... her prøvet med noget farve... http://weblayer.frac.dk/image/new2.jpg
Avatar billede karmadesign Nybegynder
05. juli 2005 - 00:07 #11
sorry... webblayer.frac.dk/image/index_color.jpg
Avatar billede karmadesign Nybegynder
05. juli 2005 - 00:07 #12
hov igen... skulle gerne være den http://weblayer.frac.dk/image/index_color.jpg
Avatar billede karmadesign Nybegynder
05. juli 2005 - 00:08 #13
synes bare siden bliver lidt mere uoverskuelig... synes det tager lidt af brugervenligheden, da farverne afleder opmærksomheden fra budskabet
Avatar billede ysubhi Nybegynder
05. juli 2005 - 00:18 #14
Fede farver!

Jeg kan godt se hvad du mener, men jeg tror faktisk at det skyldes, at farverne er koncentreret oppe i toppen. Måske ville det hjælpe på det, hvis du lavede noget (med farver) nederst på siden?
Avatar billede karmadesign Nybegynder
05. juli 2005 - 00:29 #15
http://weblayer.frac.dk/image/index_color2.jpg, men synes nu stadi man har et større overblik på den gråtonede
Avatar billede ysubhi Nybegynder
05. juli 2005 - 00:51 #16
jeg synes derimod at index_color2.jpg er sagen!

siden fanger, og er mere levende end det gråtonede. :)