Avatar billede lajer Nybegynder
04. juli 2005 - 18:37 Der er 1 løsning

Banned fra halvdelen af nettet ?

Hejsa :-)

Jeg har smidt min computer på noget stofanet (don't ask why).

Mit problem er, er jeg ikke kan komme ind på ca. 50% af siderne rundt omkring på nettet. Jeg for simpelthen af vide at de ikke kan findes. På min kærestes maskine er der dog ingen problemer.

Hvordan det kan det nu være?

Jeg kører WinXP Pro - har prøvet at disable firewallen der kom med SP2, det hjalp dog ikke (var heller ikke forventet, men i desperationen virkede det pludselig som en god løsning) - så hvad pokker kan der så være galt?

Jeg ved ikke helt om dette hører under kategorien "Udbydere : Stofa", men jeg kunne ikke finde andet der gav mening.
Avatar billede lajer Nybegynder
04. juli 2005 - 18:58 #1
Igen var jeg for hurtigt ude med at spørge her på e.

Ændrede dns til 80.161.254.2 og så spillede det.