Avatar billede thedragon Nybegynder
04. juli 2005 - 13:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af rom på en iPAQ rz1710

Hvor kan jeg skaffe en dansk opdatering til min ipaq henne?
Avatar billede annikadk Nybegynder
04. juli 2005 - 21:31 #1
Tænker du på så du har dansk brugerflade??
Det kan du ikke. Det tætteste er at købe et program der giver dansk brugerflade (eller tæt på) - koster 700kr og har ikke hørt nogle der bruger det, så erfaringen med det ved jeg ikke hvordan er.
Avatar billede thedragon Nybegynder
05. juli 2005 - 09:34 #2
Nej det jeg tænkte på var at der ligesom til min Qtek S100 fx, er rom opdateringer, og en mulighed for at få scandinavisk tastatur med æøå, og derudover dansk ordbog, men det med ordbogen er så ligemeget da de ikke kan bruge den som en mobil, men det vigtigste var nok dansk tastatur til de gamle...
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. juli 2005 - 10:01 #3
Skandinavisk tastatur kan du hente selvstændigt.
http://www.idedata.no/support/support.asp?ID=195 er et skandinavisk tastatur.

Vedr. ordbog:
Gå ind på http://www.cykologi.dk/pf/default.asp og søg efter ordbog.
Avatar billede thedragon Nybegynder
05. juli 2005 - 10:53 #4
tastaturet kan ikke hentes :( men jeg tjekker fra tid til tid, skulle den komme til at virke får du point!

mht ordbog forsøger jeg dog stadig, men den site er god til søgning! der kommer points til ihvertfald!
Avatar billede annikadk Nybegynder
05. juli 2005 - 11:11 #5
Tastaturet kan også hentes hos både TomTom-user.dk og Navigon4.dk - kræver blot at du laver en bruger.

Den søgeside jeg sendte er det gamle forum fra pocketfreak.dk.

Tastaturet vil heller ikke hentes ned fra epocket.no, prøvede lige. Men opretter du dig som sagt på en af de andre sider er den der.

og tak forresten.