Avatar billede grevelund Nybegynder
02. juli 2005 - 15:24 Der er 6 kommentarer

Bang & Olufsen

Hej

Jeg vil høre om det er muligt at købe et B&O fjernsyn (ex. Beovision Avant) i England og så få det til at virke i Danmark?
Er der noget som man skal være opmærksom på?

På forhånd tak

Kasper
Avatar billede _et Praktikant
02. juli 2005 - 15:29 #1
Der burde ikke være noget problem. Men fra eks. USA er det ikke sådan.

I nogle lande bruger de et farve system NTSC (i USA), og vi bruger PAL

Hvis det er et PAL tv fra england, og strømmen passer (220v) så er der ingen problemer.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
02. juli 2005 - 15:30 #2
vil du købe over nettet ?
for hvis du vil skal du lægge mærke til den høje fragtpris !
men så vidt jeg ved er der vist forskel på stikkontakterne men du kan da bare købe en adapter hos den lokale elektronik handler...
eller måske i harald nyborg eller sådanne steder....
Avatar billede screem_brille Novice
02. juli 2005 - 15:41 #3
Du skal være klar over det måske vil kræve en anden tuner, da de bruger en anden variant af PAL systemet (du vil have billede på i DK, men ingen lyd)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
03. juli 2005 - 12:21 #4
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2005 - 10:19 #5
Blev du klogere ?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2005 - 10:20 #6