Avatar billede blokkebak Nybegynder
02. juli 2005 - 11:31 Der er 2 kommentarer

PC til TV

Har lige købt kabler,monteret dem og konfigureret pc'en så der er lyd og billede på tv'et. Mit problem er nu at på nederste del af billedet på mit tv er der meget store pixils og de ryster meget fra side til side.
Har prøvet at slukke og afmontere hvad der ellers er monteret på tv'et (DVD.video,parabol ect.) uden held.
Har i nogen foreslag (det skal lige siges at det et kvalitets kabler der er købt) da jeg er desperat.
Avatar billede c-holst Novice
02. juli 2005 - 12:45 #1
hvilket grafikkort har du?
Har du mulighed for at afprøve kablerne hos andre?
har du mere end en scartport?
Avatar billede c-holst Novice
13. oktober 2005 - 15:34 #2
Fandt du ud af noget, og har du evt brug for mere hjælp?

ellers må du gerne lukke tråden her, da der sansynligvis ikke kommer flere indlæg.

mvh

c-holst