Avatar billede mik789 Nybegynder
07. april 2001 - 23:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Win Media Player

Lige pludselig kan min Media Player 7 ikke finde ud af at få kontakt til nettet. Hvis jeg går ind på \"Medieguiden\" for at hente oplysninger kommer der en dialogboks \"Opret forbindelse til\". Tidligere har den bare af sig selv fundet ud på nettet. Der er ingen problemer at finde nettet i andre programmer. Har nogen oplevet det samme? Hvad gør man?
Avatar billede manon Nybegynder
08. april 2001 - 04:44 #1
Prøv at afinst. og så geninst. igen.
Hvad der præcist kan være galt er svært at sige.
Avatar billede leiling Nybegynder
08. april 2001 - 10:53 #2
Prøv at afsnitte. Og så prøv at gensnit...igen
jeg ved ikke helt hvad der er galt
Avatar billede mik789 Nybegynder
08. april 2001 - 16:47 #3
manon> jeg har prøvet at afinstallere og geninstallere, men uden resultat. oplever stadig det samme problem.
Avatar billede mik789 Nybegynder
08. april 2001 - 18:32 #4
Der er ikke rigtig nogen svar her jeg kan bruge. Jeg har stillet spørgsmålet under kategorien Netværk - Generelt, se http://www.eksperten.dk/spm/63117