Avatar billede ppurup Nybegynder
01. juli 2005 - 12:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Wireless router rækkevidde

Jeg har trådløst netværk via en Linksys BEFW1154 router og det har fungeret upåklageligt i mange år, men for et par dage siden begyndte jeg at have problemer med rækkevidden. Jeg har nu kun forbindelse 1-2 meters afstand fra routeren, hvor jeg tidligere havde fin forbindelse i 30-40 meters afstand.

Jeg har selvfølgelig tjekket at alle kabler er ordenligt forbundet og jeg mener ikke der er sket nogen ændringer omkring netværket før jeg fik problemer.

Er der nogen der har forslag til hvad problemet kunne være?
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juli 2005 - 13:00 #1
denne artikel kan måske pege på nogle muligheder

http://www.eksperten.dk/artikler/119
Avatar billede ppurup Nybegynder
01. juli 2005 - 14:34 #2
tak, men jeg synes jeg har været igennem de ting og jeg har stadig ikke fundet nogen løsning
Avatar billede kenp Novice
01. juli 2005 - 22:50 #3
Den kan jo simpelt hen også være gået i stykker... det gør det jo som regl på et tidspunkt.
Avatar billede ppurup Nybegynder
11. juli 2005 - 17:18 #4
Tjae det føles lidt underligt at give point for sådan et svar, men det var åbenbart den korrekte diagnose. Routeren er blevet skiftet ud og alt fungere nu fint igen...

Tak for hjælpen :)