Avatar billede troelsm Nybegynder
30. juni 2005 - 23:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GPRS nokia 6310i - Opret abonnement på GPRS

Hejsa
Jeg synes jeg har sat alt rigtigt op på både PDA og telefon, men hvergang jeg forsøger at ringe op til *99***1# så opretter den godt nok forbindelse via Bluetooth, men kort tid efter siger telefonen
"Opret abonnement på GPRS"

TDC som er min udbyder har gentagende gange kontrolleret at jeg har GPRS på mit abonnement.

Det er en 4150 Ipaq
Nokia 6310i telefon
Jeg bruger bluetooth og
ringer op til *99***1#
har ikke indtastet noget i Extra dial-string modem commands og har heller ikke indtastet noget i user name / password

Nogen som har gode ideer.
Avatar billede newbie.dk Praktikant
01. juli 2005 - 00:42 #1
Er din forbindelse sat til TDC GPRS?
Avatar billede troelsm Nybegynder
01. juli 2005 - 00:46 #2
yeps det har jeg,
og jeg har prøvet mig lidt frem og har nu indtastet
+CDGCONT=1,"IP","internet"

i modem string og nu vriker det perfekt
desværre så står det INTET om dette på TDC hjemmesiden - faktisk tror jeg der står det modsatte at modemstring skal være tom, never mind nu har jeg fået det til at virke så jeg lukker dette spørgsmål