Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
30. juni 2005 - 17:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Netcafé Gamers søges

Hejsa.
Vi mangler "krigere" til vores 1 gang om måneden krig.
Vi er i forvejen mellem 10-20 stykker, som hver den 1st onsdag i måneden tager på netcafé og går amok i 6 timer, tiderne er fra 18-24.
Men man vælger selv om man vil gå lidt tidligere eller noget andet.

Vi spiller udelukkende First Person Shootere, og da Battlefield 2 lige er udkommet, så er det dét ene af dem, vi skifter normalt mellem 2 spil, alt efter afstemmning.

Aldersgruppen er underordnet, men vi ligger på omkring de 30år, der er et par på 15 og sågar nogle over de 40år.
Størstedelen på "holdet" er drenge, men vi har sågar osse 2 piger med. Og kan hilse og sige de er ligeså dårlige som os andre. :))

Vi har de sidste 5 gange brugt Boomtown i københavn ved rådhuspladsen, det viser sig deres hardware kører uden problemer så det vores krigszone i disse tider. Prisen for 6 timers spil på boomtown er 150,-.
Er nogle interreseret i at kæmpe med os, så skriv på
sup3rbuck@yahoo.dk
eller læg en note.

:))
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
30. juni 2005 - 18:16 #1
Det lyder sq da sjovt...hvor meget forventes det, at man deltager???
Jeg kan for mit vedkommende let se studie og familie komme i vejen for sådan en aften...men på den anden side, er det også det man "trænger" til nogen gange.
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
30. juni 2005 - 19:02 #2
Ja selvfølgelig. Der er ingen forventninger, man kommer når man kan og når ikke, jamn så er det bare det. Ingen nag eller sure miner,ingen bemærkninger.
Man melder fra eller til via en mail der kommer en uges tid før selve aftenen.
Vi holder heller ikke sammenkomster, julefrokoster eller hvad man kan forvente.
Det er bare for sjov. Afveksling fra at side derhjemme og spille. Hvis det er det man gør.
Personligt er der ikke meget tid til at spille derhjemme (familie) så den ene gang om mdr. den er sku iorden :)
Avatar billede kasper_knaldperle Nybegynder
30. juni 2005 - 19:30 #3
Så vil jeg sq gerne være med....sender en mail senere c",)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
02. juli 2005 - 11:26 #4
Skriv evt til www.clan-forum.dk eller www.multiplayeren.dk  der kan du sikkert finde nogle gamere´
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
03. juli 2005 - 08:56 #5
kasperjensen .Fedt, de sider kendte jeg ikke. Takker!
Endnu er der 4 der har meldt sig til, 2 herfra, og 2 fra andet forum.

Fortsat god dag.
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
03. juli 2005 - 11:11 #6
Fedt!
Avatar billede sup3rbuck Nybegynder
10. september 2005 - 17:36 #7
takker for tilmeldingerne

:)
Avatar billede kasperjensen Nybegynder
10. september 2005 - 17:43 #8
Ja, og skriv dig lige bag ørene at www.gamevolume.dk åbner om 2-3 ugers tid. som skulle blive danmarks største spil portal. sådan går rygterne da ihvertfal.