Avatar billede dragnor Juniormester
30. juni 2005 - 00:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Acer n35 problemer med tomtom 5 navigator

Hej,

Jeg har købt en Acer n35 og anskaffet mig tomtom 5 navigator, og alt virker lige pånær at min PDA ikke kan få kontakt til nogen GPS-enhed, hvad kan eller skal jeg gøre for at få det til at virke?
Avatar billede giorgio Nybegynder
30. juni 2005 - 07:57 #1
Prøver du den af i bilen, eller?
Avatar billede micplus Nybegynder
30. juni 2005 - 08:11 #2
Sakset fra et indlæg på usenet :

<klip>
Til andre brugere af Acer N35, kan jeg sige man skal vælge anden kabel GPS,
også spiller det bare.
</klip>

Så vælg kabel GPS istedet for wireless GPS
Avatar billede dragnor Juniormester
30. juni 2005 - 13:21 #3
Helt andet problem som jeg selv har fundet...man skal afinstallere bluetooth fra en Acer n35 før at det virker, godt gået TOMTOM!!!

Da jeg selv har fundet svaret mener jeg at det er fair at jeg trækker mit spørgsmål tilbage.
Avatar billede micplus Nybegynder
30. juni 2005 - 14:03 #4
Selvfølgelig ! Bare husk at acceptere dit eget svar, ellers forbliver spørgsmålet åbent ;)
Avatar billede Karsten Rasmussen Nybegynder
02. august 2005 - 21:47 #5
Acer n35 virker fint med tt5, du skal blot vælge anden kabel gps on pda, så virker den. yderst stabilt.