Avatar billede jmonefeldt Nybegynder
29. juni 2005 - 15:07 Der er 8 kommentarer

dhtml og dreamweaver

hej,
jeg har oprettet en menu i dhtml. den vil jeg have ind i dreamweaver.
dhtml konfiguerere javascripts, men hvor skal de ind? body, head? Jeg er meget lidt erfaren scripts.

Og kender I DHTML MENU STUDIO?

Kan I hjælpe mig?
Avatar billede flintstone Novice
29. juni 2005 - 18:51 #1
Noget af det skal i <head> og noget skal i <body> . Smid et af dine scripts herind, så skal jeg prøve at hjælpe dig......hvis jeg kan c",)
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
29. juni 2005 - 18:54 #2
et tip:

LÆR HTML !!!!!!! www.html.dk/tutorials/html

tip nr. 2:

Spørg igen bagefter, dog vil det ikke være nødvendigt da enhver som har lært html, ved at javascript skal være i <head> </head> sektionen...
Avatar billede olebole Juniormester
30. juni 2005 - 19:43 #3
<ole>

Enhver, der har lært en smule HTML, ved, at script-blokke må/kan anbringes overalt i dokumentet ... såmænd også gerne i head-sektionen.

claus_joergensen >> Hvorfor holder du dog ikke armene lidt ind til kroppen? Det er helt unødvendigt at gøre dig så ekstremt store anstrengelser for at gøre dig selv til grin. Det kan efterhånden kun være ganske få brugere, der tager dig seriøst ... formodentlig kun én  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede claus_joergensen Nybegynder
30. juni 2005 - 21:25 #4
olebole i lige måde :)

Og javascript anbringes i <head> sektionen i de fleste tilfælde, så et lign. menu script vil højest sandsyneligvis være det samme.

Og jeg synes ikke jeg gør mig selv til grin, det er mig som er ved at dø over så mange dumme wysiwyg brugere der er i verden, og endnu flere dumme mennesker som hjælper dem, istedet for at sige RTFM.

Eksperten.dk er blevet stedet hvor jeg bringer charmen fra IRC hjælpe kanaler ud på et forum, hvor brugerne ellers er så dumme at de var blevet /kick /ban inden for 5min.
Avatar billede olebole Juniormester
30. juni 2005 - 21:36 #5
- hvor må det dog være surt at have et så primitivt forhold til sine omgivelser. Så klog du er nu, må du da blive komplet ulidelig, når du engang får lært at kode  :)
Avatar billede jmonefeldt Nybegynder
30. juni 2005 - 21:36 #6
bip bip bip bop bop bip bip .... 00000111100011100011100 - Claus Joergensen >>  Ved ikke helt hvordan man skal svarer/kommunikere med sådan en som dig, men vi er nogle som ikke sidder foran og kun lave via vores computer.  Men hvis du får stillet dit behov med kontakt til omverdenen ved at gøre grin med andre, skal du være velkommen - men i sidste ende er det sgu dig som er til grin, tænk at du overhovet gider svarer på et så dumt spørgsmål - GET A LIFE GEEEEEEEEEEEEEEEEEK

God sommer iøvrigt ... bag skærmen.
Avatar billede flintstone Novice
04. juli 2005 - 19:01 #7
Hvaaaaaaaaaa.......ud over en masse mudderkastning.....var spørgsmålet så bare fake eller er der noget jeg ikke helt har forstået?
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
15. august 2005 - 15:42 #8
Dreamweaver er intet mindre GENIALT at udvikle hjemmesider med - også databasebaserede hjemmesider, specielt med alle de extensions man kan få. Det speeder i hvert fald min udviklingstid helt enormt i vejret.

Og nu vi er i et WYSIWUG forum synes jeg at det er helt ok at vore svar forbliver i den genre?