Avatar billede slott_hansen Nybegynder
29. juni 2005 - 12:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Eclipse og Ant beklager sig

Min Eclipse er pludselig begyndt at brokke sig over min "moderne compiler" - hvem kan hjælpe mig med at finde fejlen ?

Den siger følgende når jeg fra Eclipse vælger build via ant.

BUILD FAILED
/home/msh/workspace/TestWebApp/build.xml:63: Error starting modern compiler

Og det refererer til følgende linie:
<javac srcdir="${src}" destdir="${build}/WEB-INF/classes">
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
29. juni 2005 - 15:30 #1
Jeg har luret at det kun sker når jeg vælger at "builde" imod java 1.4.2 - hvilket er et krav til den server det skal køre på.
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
29. juni 2005 - 15:37 #2
Ok, nu bliver det sort.
Jeg har fjernet min java 1.5 fra min maskine og lavet et softlink fra 1.4.2 til en mappe der representerer java 1.5. Nu vil ANT godt builde og min target platform afvikler koden uden problemer. Så spørgsmålet er nu, hvor sætter jeg ANT til at kigge efter den KORREKTE javac fil ?
Avatar billede slott_hansen Nybegynder
29. juni 2005 - 15:52 #3
Hmmm, nu har jeg slettet alle angivelse af mine JDK'er og tilføjet dem igen - nu ser alt ud til at spille !!!