Avatar billede tawk Nybegynder
28. juni 2005 - 20:49 Der er 3 kommentarer

dvxa_sig tekstdokument på skrivebordet

For det første håber jeg, at det er det rigtige sted, jeg har postet. Ellers bær over med mig, jeg er ny :)

Jeg får det her dokument frem på mit skrivebord, selve dokumentet er tomt.

Jeg har forsøgt google, men der kunne jeg ikke finde svar - udover at jeg har fundet ud af, at der vist er en sammenhæng mellem dokumentet og det, at jeg ikke kan se andet end nogle syrede farver, når jeg vil se nogle videoer. Eksempelvis fra Musicbrigade og Ekstra Bladet.

Er der nogen, der ved, hvad jeg skal gøre? På forhånd tak!
Avatar billede tr0-ben Nybegynder
29. juni 2005 - 19:18 #1
er problemet dokumentet eller, at du kun ser nogle "syrede" farver i nogle videoer?
Avatar billede tawk Nybegynder
29. juni 2005 - 19:20 #2
Ups. Jeg glemte helt at skrive, at jeg har fået løst problemet. Jeg opdaterede til WMP 10(som det blev foreslået på et forum, jeg fandt ved hjælp af google), og det hjalp på farverne, og nu har jeg slettet dokumentet, og det ser ud til at fungere fint!
Avatar billede tr0-ben Nybegynder
29. juni 2005 - 19:38 #3
det var da godt ;)