Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2005 - 12:11 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Mp3 ringetoner?

Hej!
Idag skal jeg havde en ny mobil!
Det er en lækker nokia 5140i, http://www.nokia.dk/phones/5140i/features_comparison.php
Men der er en ting jeg ikke forstår!
Der står den understøtter mp3 ringetoner!
Men den har ikke mp3 afspiller..
Så nogen der venligst kan forklare mig dette:
1. - Hvad er Mp3 ringetoner?
2. - Kan den så godt afspille mp3?

Håber på et godt svar, og dem der giver mig et ordenligt svar, får 25 point...Måske lidt grådigt ?? :-)
Avatar billede Spotgun Seniormester
27. juni 2005 - 13:18 #1
Den kan formentligt godt afspille MP3-filer, men kun som ringetone - dvs. du ikke kan bruge den som walkman, medmindre du vil bladre sangene igennem, og skifte ringetone hver gang du vil høre et nummer...

Jeg har selv en Nokia 6230 der understøtter mp3-ringetoner, og det er bare ganske almindelige mp3-filer man lægger ind dér.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2005 - 13:26 #2
Ok..
Hvordan ligger man mp3 ringetoner ind?
Uden datakapel?
Avatar billede Spotgun Seniormester
27. juni 2005 - 13:35 #3
Telefonen har ikke Bluetooth, så overførsel af den vej er udelukket.
Ellers kan du overføre via IR (infrarød), hvis din computer har mulighed for det. Ellers tror jeg at du må anskaffe dig et datakabel.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2005 - 13:51 #4
Kan man godt få et datakabel til nokia 5140i?
Og vis man kan: hvor mange penge, og hvor henne kan det købes(butikker)
(spotgun, når du har svaret her, så acceptere jeg dit svar :-) )
Avatar billede Spotgun Seniormester
27. juni 2005 - 14:40 #5
Du kan sagtens få et datakabel til den. Det hedder også et DKU-5 kabel. (http://www.nokia.dk/phones/5140i/enhancements.php?cat=655557)

...hvor det er billigst ved jeg ikke - men prisen ligger formentlig omkring de 200 kr.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2005 - 17:35 #6
Spotgun den gider ikke acceptere.. dET JEG KED AF :'(
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2005 - 17:35 #7
Sådan!