Avatar billede gertp Nybegynder
26. juni 2005 - 01:32 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

kan ikke installere programmer

hej
når jeg prøver at installere forskellige programmer i xp home får jeg følgende fejl: c:\windows\system32\autoexec.nt. Systemfilen er ikke egnet til at køre ms-dos og windowsprogrammer. hvad er der galt. jeg har tidligere haft de samme programmer installeret i xp
Avatar billede gertp Nybegynder
26. juni 2005 - 02:17 #1
fandt et lille prog der hedder xp-fix.exe der afhjalp problemet
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2005 - 10:47 #2
har du et link til xp-fix.exe ??

en anden løsning kunne være:
Kopier filerne:
autoexec.nt      fra C:\windows\repair mappen til c:\windows\system32 mappen
config.nr          fra C:\windows\repair mappen til c:\windows\system32 mappen
command.com  fra C:\windows\repair mappen til c:\windows\system32 mappen
Hvis de ikke ligger i C:\windows\repair mappen, ligger de på din WindowsXP CD i:
cd-rom-drev:\i386\.........
Avatar billede aaron Nybegynder
26. juni 2005 - 11:35 #3
catbody > servicemeddelelse

Link til xp-fix.exe, f.eks.:

http://www.golden-triangle.com/xp-fix.exe
Avatar billede aaron Nybegynder
26. juni 2005 - 11:42 #4
Rettelse til ovenstående link:

http://www.golden-triangle.com/xp_fix.exe
Avatar billede hcma Novice
26. juni 2005 - 11:43 #5
takker :o)
Avatar billede aaron Nybegynder
26. juni 2005 - 11:47 #6
Du er velkommen. Fortsat go' søndag ;-)