Avatar billede lkmdk Nybegynder
25. juni 2005 - 22:21 Der er 5 kommentarer

pc. wow

Har set lidt på en ny com. er kommet frem til denne?
er det et godt vagl?

link:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=123637

Krav:
WOW - Uden lag!
Ingen brug for OC!

Ellers ingen krav!

fyr på!
Avatar billede strych9 Praktikant
25. juni 2005 - 22:39 #1
Tjoh, nForce4 og et PCI-E 6600GT kort ser fornuftigt ud hvis du skal game. Tror nu nok jeg ville smide ekstra 512mb RAM i.

Med PCI-E har den en vis fremtidsholdbarhed. Den bruger dog ikke DDR2 RAM, men det er egentlig godt det samme lige pt.

Du skal ikke forvente at smide ekstra harddiske i den der. Stømforsyningen er "kun" 400 watt, og i de fleste systemer anbefales faktisk 450 watt minimum til 6600GT kortet.
Avatar billede klatten Nybegynder
27. juni 2005 - 11:05 #2
Jeps... fed pc!!
Men enig i at, der godt kunne komme min. 512mb ekstra RAM i! Prøv også lige at se om du kan få oplyst lidt nærmere omkring de stumper der er proppet i!

>>strych9
Hvor har du den info fra vedr. PSU??? Hvem anbefaler??
Avatar billede strych9 Praktikant
27. juni 2005 - 18:50 #3
You need lots of power. A good percentage -- ALMOST HALF --of the problems with this card are solved by addressing some aspect of the power issue, (including improperly seated cards or Molex cables). See post #3 on this as well. A lot of people are upgrading when buying this card, and many will need to upgrade their Power Supply U as well. You cannot run this card on a 350 or even most 400 watt PSUs. It will die in anything 3D-- Games, demos, etc.. One manufacturer already raised their requirement for power to 450 Watts for this card.

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=1029

og så en sjat erfaring gennem min egen (stadigt kørende) kamp med et Aopen 6600GT kort.
Avatar billede waxbear Nybegynder
28. juni 2005 - 18:40 #4
den er ok....
men hvis du vil spille alle de nyeste spil med al grafik i top, sku du nok overveje at smække 512 mb mere ram i, og et bedre grafikkort.
Avatar billede klatten Nybegynder
29. juni 2005 - 08:14 #5
>>strych9

ok, nu har jeg ikke et GT kort, men bare "almindeligt" 6600. PSU på 380w og det kører fint!... ved dog ikke, hvad der ville ske, hvis jeg begyndte at smide flere pci kort og diverse i maskinen!

>>lkmdk

efter min mening er det grafikkort rigeligt!! Jo, de fås bedre, men det er ikke pengene værd!