Avatar billede ryt Nybegynder
25. juni 2005 - 21:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Danske bogstaver ved hjælp af stylus

Har en Ipag 38710 med et indbygget "popup" tastatur. Her findes æ,ø,å - men kan jeg "skrive" æ,ø,å med stylus. Hvis ja, hvordan gør jeg.Bryder mig ikke om at prikke bogstaver med stylus på det indbyggede tastatur, da det går for langsomt - derfor spørgsmålet.
Thanks
Kim
Avatar billede annikadk Nybegynder
26. juni 2005 - 10:27 #1
hvilken type "tastatur" bruger du??
Block recognizer? Letter recognizer, Transcriber eller???
Avatar billede mtj111 Novice
26. juni 2005 - 19:00 #2
Du skal bruge Letter recognizer, samt et hak i indstillingen "Allow accented characters" (som findes under Start > Settings > Fanebladet Personal > Input > Vælg Letter recognizer på listen > Tryk Options > Sæt hak i Allow accented characters)

Åbn nu dit skriveprogram (f.eks. Pocket Word) med et tomt dokument. Ved siden af feltet du taster bogstaverne ind, skal du trykke på den lille knap "?". På skærmen skal du trykke på knappen Demo, og derefter Trykke på f.eks Ø på tastaturet der er dukket op (Æ, Ø og Å finder du under knappen "áü" som er ved siden af ctl-tasten.

Michael
Avatar billede ryt Nybegynder
02. juli 2005 - 10:35 #3
Tak til mtj11 for svar og annikadk for interesse.Giver point til "mtj", da det nu er lykkedes mig at få skrevet "ø,å" -dog ikke "æ"
Avatar billede mtj111 Novice
02. juli 2005 - 18:01 #4
Jeg takker :-D

æ?
Jeg synes også at den er svær, men efter lidt øvelse kan man godt skrive den ;-)

Og tak igen...

Michael :-D