Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2005 - 12:42 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Acer Aspire 3003Wimi

Vil i ikke li kommentere disse Spec.?

Styresystem: Microsoft® Windows® XP Home Edition (Service Pack 2)
Processor: Mobile AMD Sempron™ processor 3000+ 128 KB med L2 cache
Chipset: SiSM760GX
Skærmtype: 15.4" WXGA color TFT LCD, Opløsning: 1280 x 800 pixel
Grafikkort: 64 mb delt som standard. Kan skaleres optil 128mb (denne funktion kræver 512 mb hukommelse)
Hukommelse: 512 (2x256) MB DDR333 hukommelse, Kan opgraderes til 2 GB ved brug af dual soDIMM modules
Harddisk: 80GB ATA/100
Optisk drev: 8X DVD-Dual double-layer drive
Read: 24X CD-ROM, 8X DVD-ROM, 8X DVD-R, 4X DVD-RW, 8X DVD+R, 4X DVD+RW, 2.4X DL DVD+R
Write: 24X CD-R, 10X CD-RW, 8X DVD-R, 4X DVD-RW, 8X DVD+R, 4X DVD+RW, 2.4X DL DVD+R
Netværkskort:
LAN: 10/100 Ethernet; Wake-on-LAN ready Wireless LAN: Acer InviLink™, 802.11b/g, Wi-Fi CERTIFIED™, Acer SignalUp technology
Modem: 56K ITU V.92 modem med PTT approval; Wake-on-Ring ready
Lyd: Lydsystem med to indbyggede højttalere; SoundBlaster-Pro og MS-Sound kompatibel
Batteri: 8 cell batteri
Porte og stik: 3 USB 2.0 ports, Ethernet (RJ-45) port, Modem (RJ-11) port Microphone/line-in jack, Headphones/speaker/line-out port, DC-in jack til AC adaptor External display (VGA) port, Type II PC Card slot
Software: Acer Arcade, Acer eManager (ePresentation, eRecovery og eSettings) Acer GridVista, Acer Launch Manager, Acer System Recovery CD Norton AntiVirus™, Adobe® Reader®, CyberLink® PowerProducer™ NTI CD-Maker™
Mål: W364x D279 x H33.9/38.9 mm
Vægt: 2.80 kg
Avatar billede donby Nybegynder
25. juni 2005 - 21:32 #1
det ser ganske fornuftigt ud. det kommer selvfølgelig an på hvad du skal bruge den til, og hvad prisen er. Til tekstbehandling osv er det bestemt en ganske fin computer. den er ikke til spil pga det delte grafik kort.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2005 - 23:37 #2
Jeg skal bruge den til musik*, skolen og til at surfe rundt på nettet....
*/ Med musik mener jeg til at høre musik. Da den blir koplet til anlæget.!
Avatar billede donby Nybegynder
26. juni 2005 - 12:33 #3
Så er den bestemt fin nok. Til musik og surfing er der overhovedet ingen probz med den maskine du har kigget på den kan du roligt købe
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2005 - 12:57 #4
Den koster 6000 kr. i tdc... Det er os en fær priis ikk...?
Også har jeg os et spørsmål til... Jeg har en masse musik/data på min computer som jeg vil ha overført.. Men hvordan. kan man gøre det med et usb kabel..? eller.?
Avatar billede donby Nybegynder
26. juni 2005 - 13:45 #5
jo computeren ser helt fair ud, det er et fint køb.. mht overførsel af data er der mange måder at gøre det på. Usb 2.0 kan du få kabel til så du kan gøre det via usb, du kan bruge en extern harddisk, en usb nøgle, brænde cd´er, eller min foretrukne netværkskabel. Så har jeg vist også fortjent de 15 point og lidt karma ;-)
Avatar billede Slettet bruger
26. juni 2005 - 14:20 #6
Jah du har så.. mange tak....
Karma hva er det..?
Du skal nok få de point..!
Avatar billede donby Nybegynder
26. juni 2005 - 14:34 #7
finno ;-)
Avatar billede donby Nybegynder
27. juni 2005 - 18:51 #8
juhuuuuu
Avatar billede italy Nybegynder
23. februar 2007 - 14:21 #9
Hej

Jeg har den 05.05.2006 købt en Acer Aspire 3000 (3005WLMi ) i TDC/Butik i storcenter nord i Århus.

Computeren er udstyret med en et lille metalskilt hvor der står at den er designed for windovs xp
Og er windovs vista capable. Ved henvendelse til acer siger de at denne pc ikke er vista capable, og at på det tidspunkt hvor jeg købte min pc vidste man ikke at styresystemet kom til at hedde vista.
Hos TDC har man ringet til Acer og fået samme besked.

Er der nogen der har en pc af samme model fra samme periode og så også er monteret med vista capabel skilt, eller er der nogen der kender nogen der har en acer magen til så må de gerne henvende sig til mig