Avatar billede rasmusw Nybegynder
23. juni 2005 - 15:31 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

resume fra standby og hibernate uden password

Man kan i registreringsdatabasen sætte Windows til automatisk at logge på ved boot, men kan man ikke få den også til at gøre det når den resumer fra standby eller hibernate?
Er der noget andet man kan gøre for at den ikke beder om password?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. juni 2005 - 15:34 #1
er du eneste bruger, kan du slette gæstekonto m.m..
Og ellers undgå standby, i strømstyring..O)
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 15:38 #2
Ja, under strømstyring fjerner du fluebenet i anmod om password med resume (eller genoptagning)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. juni 2005 - 15:40 #3
ja, det kan ikke siges nok gange...hihi..O)
Avatar billede rasmusw Nybegynder
23. juni 2005 - 15:43 #4
det var jo et hurtigt og let svar. mange tak.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. juni 2005 - 15:44 #5
takker oz,..O)
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 15:45 #6
det var så lidt, husk dog at luk spørgsmålet, så hvis -bartfreak lige smider et svar skulel vi kunne få det lukket ;)
Avatar billede rasmusw Nybegynder
23. juni 2005 - 15:46 #7
det virkede ikke at acceptere fra firefox, så det tog lidt tid at acceptere når nu IE skulle åbnes
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. juni 2005 - 15:49 #8
sorry for spam..
igen igen...<- screem..kan se din karma ikke har det så godt, wonder why.
nå men pyt, jeg går ud over nyder vejret istedet..O)
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 15:49 #9
mystisk mht FF, men takker for point ;)
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 15:54 #10
-bartfreak jeg er totalt kold over min karma, må indrømme jeg kunne ikke interessere mig mindre for det, mit råd til dig vil være glem min karma, og brug tiden på noget bedre, vejret, kæresten eller hvad ved jeg ;)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. juni 2005 - 16:13 #11
-spam - sorry - sker ikke igen-
dine gode råd, skulle du nok selv følge..hihi.
karma indikere jo, hvad folk synes om dig, om du er kold el. ej..hihihoho..O)