Avatar billede therevelation Nybegynder
23. juni 2005 - 12:55 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

tdf manager-dr 2005

måtte erfare at tv2s manager ikke var nogen succes - vi prøver da lige igen med dr's tourmanager ;o)

liga : Eksperten.dk

pass : eksp2005

http://dr.swush.com/letour_2005/default_login.asp

Vel mødt allesammen og god kamp ;o)

Mvh Therev aka Grev_michal
Avatar billede djmaster Nybegynder
23. juni 2005 - 23:31 #1
har vi nogle regler?
Eller skifter vi bare ud for hver etape?
Avatar billede 7th Praktikant
24. juni 2005 - 09:01 #2
Du har skrevet et forkert liganavn, den hedder jo kun Eksperten :)
Avatar billede roenving Novice
26. juni 2005 - 10:24 #3
Vi når vel over 5 deltagere ?-)
Avatar billede therevelation Nybegynder
28. juni 2005 - 14:14 #4
ja ups, jeg kom til at skrive liganavnet forkert ;o) dumme varme *s*

anyway liga : eksperten og pass eksp2005.

Reglerne er jo forsåvidt dem som dr allerede har sat op, så udskiftning står folk jo selv for - det koster jo penge ;) Kan dog også lige tilføje at jeg vandt sidste år hehe ;o)

Håber da at der kommer lidt flere folk til :/  vi var da en del sidste år.

//Therev
Avatar billede 7th Praktikant
29. juni 2005 - 17:15 #5
Det koster bare ikke penge på den samme måde som hos TV2, hvor de regner i DKK. Hos DR foregår det hele i Swush Dollars :) Transfergebyret for salg af ryttere er i øvrigt "kun" på 1%, og man får desuden tildelt en gratis transfer i hver runde.

Kan godt huske du vandt stort sidste gang :) Hvem tror I vinder? Jeg tror ikke på Armstrong, Basso eller Ullrich.
Avatar billede therevelation Nybegynder
01. juli 2005 - 12:59 #6
tror ikke på basso eller ulrich vinder , men de skal nok klare sig pænt :)  Lance er jo som altid et godt bud, en lille outsider kunne måske være landis har en fornemmelse af han klarer det godt ;)
Avatar billede therevelation Nybegynder
04. juli 2005 - 13:01 #7
I får en lille bonus fra starten af i år- har ikke haft mulighed for at skifte ud mellem enkelstarten og indtil nu - så første udskiftning kommer først fra mig imorgen ;o) men så trækker jeg også fra hehe

en skam der ikke har været flere interesserede i år ;/
Avatar billede 7th Praktikant
09. juli 2005 - 11:13 #8
Ja, vi nåede ikke engang over de 5 deltagere :) Jeg har skiftet en del ud, men tilsyneladende til ingen hverkens nytte.
Avatar billede willsonn Nybegynder
09. juli 2005 - 20:14 #9
Hey 7th... Han vandt MEGET MEGET knebent sidste år...og efter allersidste etape. Jeg var den ærgelige 2'er :o(

Jeg er med i ligaen nu! Bedre sent end aldrig!

Greve...du får høvl...håber jeg! :o)
Avatar billede therevelation Nybegynder
10. juli 2005 - 01:07 #10
hehe bliver meget spændene ;o)  har en del jeg skal have indhentet at jeg kun fik lavet 3 udksiftninger på de første 7 etaper kan mærkes ;/ meeen nu kommer jeg stærkt igen i bjergene *s*
Avatar billede willsonn Nybegynder
10. juli 2005 - 01:35 #11
jaah, jeg kan godt se at du er et godt stykke bagud...
Jeg burde nok have ligget ca. 1000 placeringer længere fremme end jeg gør, jeg fik nemlig heller ikke skiftet ryttere ud op til den første sprinteretape (altså 2.etape), men så kan jeg jo lære det :o)
Fortsat godt spil - jeg skal nok lade være med at hovere (hvis jeg vinder) i år, jeg har forståelse for, at du ikke har fået foretaget udskiftninger.
Avatar billede therevelation Nybegynder
10. august 2005 - 20:49 #12
så gav du mig høvl i år william....tager hævn næste år :) takker for en god dyst trods alt ;)