Avatar billede mich65 Nybegynder
22. juni 2005 - 21:51 Der er 5 kommentarer

en cykel database

jeg lejer cykler ud og har nu brug for et program der kan lave en reg. af min cykler og når jeg slår op i min ( måske) database skal jeg kunne se alt om lige præcis den ene cykel som jeg slår op er der nogle der ved om der er lavet et program til sådan noget.
det må gerne være en ikke database da jeg ikke er for spids i databaser. måske et program hvor man kan registerer alt om en genstand er der nogle der ligger inde med en viden om sådan et program vil jeg gerne have at vide hvad det hedder og evt. hvor man kan hente få sådan et.
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. juni 2005 - 09:16 #1
Du skulle måske starte med at læse reglerne på Eksperten.

Så skal du nok også lukke et af spørgsmålene da du ikke må oprette det samme spørgsmål 2 eller flere gange. Først efter en uge hvis du ikke har fået et brug bart svar.

http://www.eksperten.dk/spm/627910 til dit andet spørgsmål.
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. juni 2005 - 09:18 #2
Og en anden grund er også at der ville side nogen folk her og hjælpe dig. Og så ville der side nogen i det andet og hjælpe. Der er jo ingen grund til dobbel arbejde. Som er lige med spild af tid
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. juni 2005 - 09:22 #3
Avatar billede varmeskud Praktikant
23. juni 2005 - 09:29 #4
men du må nok heller lige starte med at få lukket dine gamle åbne spørgsmål.

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=mich65&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Alle de gule flag er åbne spørgsmål.
Avatar billede Mik2000 Professor
26. juni 2005 - 19:59 #5
Hejsa

Vi kan tilbyde dig flere forskellige former for løsninger på denne opgave. Det kan både laves lokalt på din computer eller online så du kan komme ind på det fra alle computere (med brugernavn/kodeord naturligvis).

Vi laver systemet således at du intet skal kende til databaser eller noget andet. Der vil være hjælpefunktion indbygget.

Se mere om os på www.techshop.dk

Du kan skrive til kim@techshop.dk

Mvh
Kim