Avatar billede coders Nybegynder
22. juni 2005 - 13:41 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Udskæring af design skabelon til html side.

Hej eksperter.

Jeg søger en mand/kvinde, som har styr på photoshop og html, som for os kan opsætte du design (psd) filer til html sider.

Det betyder du skal kunne skærer designet op til en html side, skærer menuer ud og overskrifter etc.

Lønnen forhandles internt, hvis point ikke er nok.
Der må ikke jf. reglerne for eksperten udbydes opgaver modbetaling, derfor i første omgang skal kontakten skabes og så tager vi den der fra.

Jeg ser frem til at hører fra jer!
Avatar billede coders Nybegynder
22. juni 2005 - 13:42 #1
Jeg søger en mand/kvinde, som har styr på photoshop og html, som for os kan opsætte 2 design (psd) filer til html sider.

Lige en rettelse i ovenstående tekst.
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2005 - 14:37 #2
Jeg vil gerne høre mere om opgaven, du kan fange mig på osj@device.dk
Avatar billede miss-g Seniormester
22. juni 2005 - 14:48 #3
Vil da også gerne høre nærmere (har kontakt formular på min side www.nicolin.dk)
Avatar billede combinedesigns Nybegynder
22. juni 2005 - 16:49 #4
kontakt mig på shahrokh.sotoudeh@gmail.com :)
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
22. juni 2005 - 22:23 #5
Jamen endnu én, der gerne vil høre mere..  lars@bechnygaard.dk
Hvis du vil se én a' mine produktioner, så klik ind på http://www.bechnygaard.dk
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2005 - 10:06 #6
Hej Coders

Jeg fik en mail fra dig i går syntes jeg, men i dag kan jeg ikke finde den i min webmail. Jeg har osj2507@hotmail.com
Avatar billede coders Nybegynder
23. juni 2005 - 11:31 #7
Miss-g har jeg sat på opgaven. Tak for jeres interesse.

Miss-g læg et svar
Avatar billede miss-g Seniormester
23. juni 2005 - 18:20 #8
Er ikke sikker på at du må give point for opgaver løst udenfor Eksperten, så nup dem bare selv.
Avatar billede coders Nybegynder
24. juni 2005 - 10:38 #9
okay gør jeg så! og takker for det gode arbejde!
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juni 2005 - 17:30 #10
I andre - vær glade for at det ikke var jer der spildte tiden her.

Jeg løste opgaven, men fik ikke min betaling - da han skrev at sagen blev droppet, og det har sådan set ikke noget med mit arbejde at gøre!!!

Om det er rigtigt eller ej er ikke godt at vide - det kan alle jo komme og sige, hvis man ikke har tænkt sig at betale!

Så min anbefaling: Lad være at lave noget for penge hos ham en anden gang :-(
Avatar billede coders Nybegynder
29. juni 2005 - 18:00 #11
Jeg tager afstand for din opførsel og udmelding i åben dansk forum. Hvad der sker indbyrdes 2 parter bør ikke efter skik og ret fremvises og diskuteres til 3 part.

Jeg beklager at sagen endte som den gjorde, men med blikket rettet på din aktuelle udmelding og opførsel ser jeg ikke seriæsitet være præget af dit engagement.

Tager skarp afstand for sådanne linier, info og sagers indhold og arbejde diskuteres aldrig til 3 part.

Jeg kan kun gisne om hvad hun gør ved andre og mere følsomme sager.
Avatar billede coders Nybegynder
29. juni 2005 - 18:03 #12
Havde jeg modtaget og brugt dit arbejde, havde jeg haft pligt til at betale. Men dette er ikke tilfældet. Dermed er din udmelding meget uheldig.
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juni 2005 - 23:38 #13
Er ikke bange for mit ry - mange kender mig herinde.

Men du må kunne se det fra min side. At du alligevel ikke skulle lave den side, er jo sådan set ikke mit problem. Du spurgte - vi aftalte en pris - jeg lavede det og du så at det var lavet via det link jeg gav dig.

Du fik det dog ikke (medmindre du har downloadet det fra nettet) - da jeg ikke havde modtaget betalingen, som du ellers 2 gange sagde at du ville indbetale med det samme!!
Avatar billede coders Nybegynder
29. juni 2005 - 23:39 #14
Har ikke mere at sige i denne sag. Fortsat god vind!
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juni 2005 - 23:40 #15
Du taler desuden om ´tabt arbejdsfortjeneste´ for ham du skulle lave sitet for - hvad kalder du så det jeg har lavet?
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juni 2005 - 23:40 #16
Fint nok - det var også mere til de andre - så kan de selv tage stilling.
Avatar billede miss-g Seniormester
21. juli 2005 - 01:12 #17
Jeg synes nu det ser meget brugt ud:
http://www.klik-ind.dk/