Avatar billede hygge Nybegynder
22. juni 2005 - 11:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ntfs og fat 32 "tale" sammen

Jeg har en HD med ntfs og xp installeret.
Derudover har jeg en hf det med fat 32 men når jeg sætter den i sammen med den anden så kan jeg ikke se den.
Kan de 2 systemer tale sammen ?
Avatar billede draeber Nybegynder
22. juni 2005 - 12:02 #1
det har ikke noget med filsystemerne at gøre!

Det er sandsynligvis fordi du har begge harddiske sat til Primary. Sæt den med FAT32 til secondary og prøv så om ikke du kan se den nu!
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juni 2005 - 12:09 #2
Højreklik på Denne Computer vælg Administrer->Diskhåndtering, kan du se disken der?
Avatar billede miphisto Nybegynder
22. juni 2005 - 12:12 #3
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. juni 2005 - 10:32 #4
Kan de 2 systemer tale sammen ?.--> ja.O)
Avatar billede fromsej Praktikant
23. juni 2005 - 16:08 #5
Bartfreak>>Ikke helt korrekt.*S*
En Win2K/XP på en NTFS disk kan læse/skrive på en Fat32 Win 9x, det omvendte er ikke tilfældet uden brug af specielle programmer. ;o)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. juni 2005 - 16:27 #6
i know..O)
men i hans tilfælde er det muligt, jeg tror dit 2. indlæg er svaret.
el. ??
Avatar billede hygge Nybegynder
23. juni 2005 - 21:52 #7
Det vra skam bare mig der havde klosset i det men point må tilfalde draeber
Avatar billede hygge Nybegynder
23. juni 2005 - 21:54 #8
Tak for hjælpen