Avatar billede teh1337 Nybegynder
22. juni 2005 - 10:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvordan omdøber jeg "inbox" eller andre default mapper i Outlook?

Hej.
Jeg bruger Outlook og vil gerne vide hvordan man omdøber inbox og evt. andre default mapper i Outlook.
Jeg har hørt at der skulle være et lille program der kan gøre dette for mg, men ved ikke hvad det hedder eller hvor det kan hentes.
Avatar billede perj Nybegynder
22. juni 2005 - 10:41 #1
Kan du ikke bare højreklikke?
Avatar billede perj Nybegynder
22. juni 2005 - 10:42 #2
Nej, det kan du ikke:-)
Avatar billede perj Nybegynder
22. juni 2005 - 10:46 #3
Omdøbe en mappe
Klik på mappelisten (Mappeliste: Viser de tilgængelige mapper i postkassen. Hvis du vil have vist undermapper, skal du klikke på plustegnet (+) ved siden af mappen. Hvis mappelisten ikke er synlig, skal du klikke på Mappeliste i menuen Vis.) på den mappe, du vil omdøbe.
Peg på Mappe i menuen Filer, og klik derefter på Omdøb mappenavn.
Skriv et nyt navn til mappen.
Avatar billede perj Nybegynder
22. juni 2005 - 10:49 #4
Sorry, heller ikke.
Jeg søgte med "F1". Kan godt se du ikke kan omdøbe default-mapper. Jeg undskylder kommentarerne.
Avatar billede teh1337 Nybegynder
22. juni 2005 - 10:51 #5
Nej, det kan du ikke:-)
Avatar billede teh1337 Nybegynder
22. juni 2005 - 10:51 #6
:/ np du
Avatar billede teh1337 Nybegynder
22. september 2005 - 11:08 #7
lukketid