Avatar billede 123 Nybegynder
06. april 2001 - 19:40 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Diskotek?

Hvad har I af gode råd til en der vil starte sit eget mobilediskotek?

Billigt udstyr
Ideer
Tips & tricks
Forslag til markedsføring.
Avatar billede nomiz Nybegynder
06. april 2001 - 19:43 #1
Hejsa! Jeg står og skal sælge mit forholdsvis store mobildiskotek, og har derved en masse udstyr jeg vil sælge billigt!

kontakt 20 78 31 61 efter kl. 21.
Avatar billede 123 Nybegynder
06. april 2001 - 19:47 #2
Hvad med en email-adresse?
Avatar billede dalzki Nybegynder
06. april 2001 - 19:48 #3
HejZa jeg er ejer af Diskotek [A.k.A] i Hvidovre / Rødovre og Kbh jeg har noget udstyr som vi ikke bruger mere + massere af tips.
Avatar billede dalzki Nybegynder
06. april 2001 - 19:49 #4
Hvis det var noget.
Avatar billede dalzki Nybegynder
06. april 2001 - 19:49 #5
Nomiz hvad har du ??
Avatar billede 123 Nybegynder
06. april 2001 - 19:51 #6
Gerne lidt mere specifikt, hvilket udstyr, i sær gerne:

Billige datamoons
Pinspots
Mobiltec windupstativer
?
Avatar billede hotpop Novice
06. april 2001 - 20:52 #7
123> Hvis du er interesseret ringer du da bare til manden! Det er da for besværligt at maile om!
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. april 2001 - 16:45 #8
Du kan da også få min email ;0) nomiz@pc.dk / se mit minisite på eksperten.

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. april 2001 - 16:53 #9
dalzki og 123 :> Jeg har:
- Dobbeltderby
- 2 Twistere (200w)
- lysbro
- Literputer
- lysstyrring
- pult (hjemmebikset)
- ledninger
- bundkasser (4x 18\" CW-stroker)
- topkasser (2x 15\" soundcraft, m.tone, diskant)
- Denon 2500f dobbelt-CD-afspiller
- Gemini ps727 mixer
- KOSS mic.
- 4 fejespots
- 8 par64 par-lamper
- 2x 500w strobo
..og en masse andet!!

Jeg kan ikke lige sætte pris på delene nu, men kontakt mig endelig!
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. april 2001 - 17:01 #10
Med hensyn til dit spørgsmål vil jeg her prøve at besvare så godt som jeg nu kan!

1) Billigt udstyr? hmm. Jaeh, personligt handler jeg kun hos Megasound ( www.megasound.dk ), men der findes en masse andre gode såsom Futurelight, o.s.v. Køb kvalitet, og køb store lyseffekter hvis du skal have noget! E.v.t. en Dobbeltderby, da den giver MEGET lys for pengene!
En god idé hvis du vil have MEGET bundbas er, at købe Strokere fra Cerwin Vega. De kan virkelig lave noget lyd, og et bastryk der kan give dig firser-hår.

2) Idéer? Hæng reklameplakater op på gymnasier!! Det virker virkelig, p.g.a. de mange der skal holde 18-års fødselsdag. En god idé er også at fedte jer ind hos Ideal Promotion, (10 gratis singler hver 14. dag.) - Men så skal du/i også være gode!

3) Tricks? Ja, sæt dig godt ind i beatmixing, hvis i skal spille til halbal, eller lign. fordi det er sgu det de vil ha\'! Ellers så forstå hvad publikum siger, er der ingen på dansegulvet når i spiller Rollo og King, så skal den heller ikke spilles mere DEN aften! Man lærer lynhurtigt sit publikum/kunder at kende!

4) Markedsføring? Ja, som sagt så sørg for masser af reklamer, over det hele! Min/vores egen promovering her på østfyn gik dog mest fra mund til mund, med nogen som kender nogen, som kender nogen, der har en lillebror med et mobildiskotek! Men idéen med gymnasiet er altså genial!

Held og lykke!

/vh
Simon
Avatar billede nomiz Nybegynder
07. april 2001 - 17:03 #11
Måske kan i blive ligeså store som www.imperialdisco.dk (Eftersigende DK\'s største!)