Avatar billede freakz Nybegynder
06. april 2001 - 18:52 Der er 7 kommentarer

FTP server

Jeg har lavet en ftp server med windows 2000 i det\'s med følgende program... mit spørgsmål er nu hvordan får jeg lov til og grante/denie acces til ip\'er osv...

????????????????????????????????
Avatar billede nomiz Nybegynder
06. april 2001 - 19:08 #1
Du skal bruge et rigtig ftp-server-program.
Avatar billede data2k.dk Nybegynder
06. april 2001 - 19:24 #2
Inde i instillinger for ftp serveren er der noget der hedder users..der skriver du de ip numre der ikke må få adgang
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 20:49 #3
Under ftp tjenesten findes der mulighed for at sætte users konti op. Jeg bruger f.eks. sambar server http://www.mulle.adsl.dk/
og ftp://mulle.adsl.dk/

Sambar kan også køre under NT, så den er et godt bud. I windows 2000 server styrer du ftp under det samme som de øvrige brugere.
Avatar billede freakz Nybegynder
07. april 2001 - 11:27 #4
jeg bruger den engelske version af win2k og ved ikke lige om det måske er derfor jeg ikke kan finde users tingen.... ?

anyho det er directory security jeg ikke igtig kan få kontrol over...
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2001 - 11:59 #5
Nej du har nok kun windows 2000 pro
Avatar billede freakz Nybegynder
08. april 2001 - 20:37 #6
jeg har granted/denied acces før men ik hvordan det kom til go virke og hvorfor det ik gør mere...=(
Avatar billede ost Nybegynder
03. august 2001 - 20:53 #7
Glem fucking MSftp. G6 er suveren, og nem at sætte op.