Avatar billede sjat Nybegynder
20. juni 2005 - 16:22 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af websites

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt kritik på de sites der ligger her.

http://www.sjat.com

Har efterhånden kigget så meget på dem selv, at jeg er blevet helt blind på fejl og mangler.

På forhånd tak. :-)

/Anders
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. juni 2005 - 16:31 #1
virkelig FLOT arbejde synes jeg.

Ideerne er rigtig sjove. Der er fedt at komme ind på sider der er anderledes end dem man typisk ser rundt på nettet.

Godt arbejde Anders!!!!!

mvh
Mads
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
20. juni 2005 - 16:35 #2
Dog synes jeg godt du kunne have brugt lidt tid på at lave din egen gæstebog...det er lidt synd at have en reklame med newbie.dk ....man kan jo ikke igefrem sige at du er newbie med den evne du har til at til at lave websider...vel?

mvh
Mads
Avatar billede qp Nybegynder
20. juni 2005 - 16:37 #3
Ser meget fiks ud, men lidt irriterende med alle de pop up vinduer.
Der er en fejl på knapperne i hoved vinduet når man trykker genstarter "skygge animationen" på knapperne.
Inde under fck med wallpapers kunne man tro at siden ikke blev vist pga. du bruger en fejl meddellelse som baggrund, var ved at lukke siden ned pga. jeg troede den ikke virkede.

Var da lidt kritik ;)

/Niels
Avatar billede qp Nybegynder
20. juni 2005 - 16:42 #4
Kan også se at selvom man allerede har et af vinduerne kørene bliver vinduet åbnet i _blank, der kunne du måske gøre sådan at man kunne bruge hoved vinduet til at bladre :-/
Avatar billede sjat Nybegynder
20. juni 2005 - 21:16 #5
Tak for kommentarerne, både til foxmulder58 og qp.

Er der virkelig ikke flere der har noget at sige? :-)

Jeg deler point ud imorgen...

til qp: jeg synes ellers selv at fck siden med "The page cannot be displayed" var en ret god (og lidt original) idé.
Avatar billede babyshark Nybegynder
20. juni 2005 - 21:17 #6
Fin idé du har der, jeg ville personligt vælge at åbne forsiden i fullscreen, da jeg ikke synes du får det fulde udbytte af din papir idé. Centrer billedet og lav full screen.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
21. juni 2005 - 02:13 #7
ja dn kreativitet fejler absolut ikke noget...desuden har jeg det ikke godt med at kritisere designs jeg ikke selv kunne lave bedre.

Hvis jeg skulle give en kritik af disse sites ville dine sider skulle vurderes ud fra de gestaltpsykoogiskeprincipper samt en vurdering af informationsarkitekturen.

Men da du beder om design vurdering har jeg kun overvejet det rent grafiske og der synes jeg helt klart dine sider ligger i en gode ende. Med dette mener jeg at hvis jeg loggede på en af siderne vil jeg gerne blive hængende på siden (især den om FCK).

håber du kan bruge kommentar og svar!

mvh
mads