Avatar billede drumboy Nybegynder
19. juni 2005 - 23:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ingen menu'er i Counter-Strike 1.6 kun baggrundsbilledet?

Hejsa!
Mit elskede counter-strike er pludseligt uden varsel holdt op med at fungere fra og med idag.

Når jeg, som altid, åbner counter-strike fryser spillet ved intro-skærmen og ordene i menuen "Servers" "Options" "Quit" og "Friends" og hvad de eller hedder kommer IKKE frem...kun baggrundsbilledet står som altid.

Mit grafikkort er et GeForce3 Ti200 med sidst nye Nvidia-driver.
Min Cpu er AMD 1.8GHz...og som sagt ALT har fungeret perfekt indtil imorges.

Jeg er næsten sikker på at jeg ikke har opdateret eller ændret noget i systemet der kan have foresaget problemet...men kan kan jo tage fejl.

Håber MEGET på at der er en venlig sjæl derude med bare LIDT hjælp...jeg skal nok være hurtig med info hvis han mangler informationer om mit system.

På forhånd tusind tak!
Avatar billede egr_sli Nybegynder
20. juni 2005 - 09:51 #1
lyder yderst besynderligt men jeg ville nok prøve at geninstalere cs igen for jeg kender din situation, man bliver helt desperat efter cs en gang i mellem :D
Avatar billede drumboy Nybegynder
20. juni 2005 - 17:47 #2
Hey egr_sli, jeg prøvede at fikse det indtil kl.3 i nat og så gad jeg ikke mere...jeg geninstallerede hele svineriet selvom det også tog sin tid. Men det fede er at nu virker det sgu igen. Jeg fandt aldrig ud af hvad der var galt...men nu er det vel også ligemeget. Det kører egentligt lidt bedre nu...sikkert pga. at jeg opdaterede til sidste nye grafik-driver.
Men anyway, tak for hjælpen og svaret! :D
Avatar billede drumboy Nybegynder
23. juni 2005 - 12:55 #3
Som sagt har jeg selv fundet løsningen.
Men tak for hjælpen. :-)