Avatar billede atomfly Nybegynder
19. juni 2005 - 21:48 Der er 5 kommentarer

Oprettelse af trådløst netværk med D-Link 514 router

Har lige købt en D-Link 514 Router og en USB D-Link DWL-122 Wireless Adapter.

Jeg har installert min USB D-Link DWL-122 Wireless Adapter på min stationær computer og jeg kan se at min USB D-Link DWL-122 Wireless Adapter kan se routeren men jeg kan ikke kommme til at konfigurere routeren... Er der nogle der kan hjælpe mig???
Avatar billede tumebone Nybegynder
19. juni 2005 - 22:08 #1
på min d-link skal man brug et kabel når man skal konfigurere routern, der efter kan man begynde at brug det trådløse, det er fordi routeren skal genstarte et par gange før den er konfigureret
Avatar billede dragonknight Juniormester
20. juni 2005 - 12:33 #2
Rigtig, så længe den trådløse forbindelse ikke er sat op på routeren, så kan du ikke anvende denne, og slet ikke til at sætte routeren op.

Løsningen er derfor som tumebone skriver.
Avatar billede atomfly Nybegynder
20. juni 2005 - 14:34 #3
Hmm det vil jeg lige prøve og så vender jeg tilbage...
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. juni 2005 - 22:03 #4
Er du kommet videre ? ?
Avatar billede atomfly Nybegynder
23. juni 2005 - 23:27 #5
Nej ikke endnu pga travlhed men skal nok give point når jeg har fået prøvet det af :)