Avatar billede staalmanden Nybegynder
06. april 2001 - 15:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Installation!

Hej!
Efter at have formateret min hd, har jeg et problem med, at installere WIN98SE igen.
1. Installationen tjekker mit system.
2. Jeg får følgende fejl:
Installationsprogrammet fandt en komprimeret enhedsfil eller en cahvelagringsfunktion på computeren. Afslut installationen, og kontroller den komprimerede enhed.

What to do?
Avatar billede cvsac Nybegynder
06. april 2001 - 15:34 #1
starter du op på cden for at installere ?
Avatar billede staalmanden Nybegynder
06. april 2001 - 15:34 #2
howsa! Efter lige at have forsøgt igen var der ingen problemer!!! undskyld forstyrrelsen :-()
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
06. april 2001 - 15:37 #3
Avatar billede daywalker123 Nybegynder
06. april 2001 - 15:38 #4
hvad er din mail sender dig lige en ... ej hehe =)
Avatar billede teknik Juniormester
06. april 2001 - 15:44 #5
>>staalmanden...hvis du gi\'r dig selv points, så bliver spm. \"lukket\"
Avatar billede zhark Nybegynder
06. april 2001 - 15:54 #6
staalmanden>
Det er da OK, som \"teknik\" skriver, så accepter dit eget svar og point\'s bliver hos dig. Du har jo sagt undskyld.
Avatar billede staalmanden Nybegynder
06. april 2001 - 16:00 #7
hehe dont blame me - blame bill :-)