Avatar billede helpers Nybegynder
18. juni 2005 - 16:28 Der er 1 løsning

Kommet til at slette nogle XP-filer som jeg ikke skulle.

Hey,

Da jeg havde rimelig meget virus på min PC her for et par dage siden, sat jeg mig til at køre anti-virus og til at slette filer ved hjælp af Hijackthis-logs. Jeg fik hjælp af spywarefri til sletning af filerne. Problemet er så at jeg ved en fejl kom til at slette nogle af de forkerte filer. Helt bestemt så tror jeg den er en XP Toolbar fil. Fordi min Toolbar er nu grå og ikke farverig som den burde være.

Spørgsmålet er så; hvordan får jeg det tilbage igen?
Avatar billede arlet Juniormester
18. juni 2005 - 16:29 #1
klik på Start=>Kør skriv: SFC /scannow  (husk mellemrum mellem SFC og /scannow)
Din windows skive skal sidde i drevet.

Den tjekker og reparer dine systemfiler

Hvis det ikke har hjulpet, så skal du lave en repair..