Avatar billede p_and Nybegynder
18. juni 2005 - 09:58 Der er 1 kommentar og
1 løsning

'Deaktivere' links kopieret ind i dokument

Jeg har syv sider hvor der er listet en masse. Hver linje starter med nogle ord der er links (det er noget jeg har kopieret over i Word fra nettet).
Hvordan kan jeg "fjerne" linksene, så ordene bliver til almindelig tekst?
Avatar billede p_and Nybegynder
18. juni 2005 - 11:26 #1
Lukker. Fik ikke brug for det alligevel.
Avatar billede promt Nybegynder
18. juni 2005 - 11:30 #2
Højreklik på det hyperlink, du vil fjerne, og klik derefter på Fjern hyperlink.
Så fjerner du godt nok kun et af gangen, men kender ikke en metode til at fjerne alle på en gang, undtagen at flytte alt over i notebook og tilbage :o) så er det uformateret