Avatar billede jnissen Nybegynder
17. juni 2005 - 16:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Skærm til PDA

Hejsa

Jeg har en hp 2210 ipaq. Jeg bruger den mest til GPS i bilen, så derfor kunne jeg godt tænke mig at montere en større skærm ( fx 7" )fast i bilen som jeg kunne slutte den til.
Men findes der et stik, så det kan lade sig gøre?
Det ville også være fint, hvis jeg kunne bare skærmen til dvd, via min autoradio. Selvfølgelig ikke på samme tid.
Avatar billede jnissen Nybegynder
15. juli 2005 - 10:44 #1
Lukker
Avatar billede badazz Novice
26. juli 2005 - 00:26 #2
Hej.. ved ikke om du lukker pga. du har løst problemet.. men ellers kan der fåes CF kort, og jackets der har 15p VGA udgang..  men det kræver selvfølgelig at du også har sådan en indgang på den anden skærm..

VH Brian
Avatar billede jnissen Nybegynder
26. juli 2005 - 21:22 #3
Hej!
Nej, jeg har ikke løst problemet.
Er det noget du kan uddybe? Hvor kan man købe de produkter?

Hvis du kan hjælpe, opretter jeg bare et nyt spg, så du kan få point.
Avatar billede badazz Novice
26. juli 2005 - 21:35 #4
Da jeg kan se at det er en H2210 du har. så er det muligheden med at bruge et compactflash kort. fx. denne http://www.pdaland.dk/?item=936 eller sådan en her: http://sapicom.dk/product_info.php?cPath=128_39_66_70&products_id=394 ellers prøv at kikke lidt på de forskellige pda shops. om du kan finde noget yderligere det.. www.pocketfreak.dk er en rigitg god pda hjemmeside med anmeldelser, et godt forum, mm. har du spørgsmål, så er du velkommen til at spørge igen... du behøver ikke give mig point.. jeg samler ikke på dem..

Mvh Brian
Avatar billede badazz Novice
26. juli 2005 - 21:37 #5
Fandt lige en mere.. som jeg tror er rigtig god.. http://www.expansys.dk/product.asp?code=VOYAGERCFVGA men du skal jo også lige huske at du får jo ikke touch screen fnktionen med over på den anden skærm..
Avatar billede jnissen Nybegynder
26. juli 2005 - 21:41 #6
Mange tak for det. Det vil jeg lige arbejde videre med.
Det ser jo umiddelbart rigtig smart ud.
Jeg takker foreløbig for hjælpen.

Er du sikker på du ikke vil have point?
Avatar billede badazz Novice
27. juli 2005 - 02:01 #7
Held og lykke med projektet.. jeg harfaktisk selv gået med taken om at køre signalet op i en større skærm..

Ja jeg er sikker... ingen point..