Avatar billede ahara Nybegynder
17. juni 2005 - 00:32 Der er 10 kommentarer og
2 løsninger

MP3 afspiller

Hvad skal man vælge af Mp3 afspiller? Jeg har mellem 1500 - 2000 (den må gerne være billigere) til afspilleren. Den skal min have 1GB diskplads og have radio.

Hvad kan i anbefale og kender i til evt. tilbud?

Tak
AHR
Avatar billede sago Nybegynder
17. juni 2005 - 00:52 #2
Jeg kan anbefale Creative MuVo V200, 1GB med radio osv. Billig og god.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
17. juni 2005 - 02:03 #3
Det bedste bud jeg har er:

http://www.hifipriser.dk/Showsubcategory.asp?ID=31

Så taster du ganske enkelt ind hvad den skal indholde, og hvor meget den må koste :)
Avatar billede goaul Praktikant
17. juni 2005 - 02:51 #4
xerofyt > UFINT - ahara skriver at den skal koste mellem 1500 og 2000 kr, have radio og Mp3 afspiller. Mit link er netop disse søgekriterier fra det sted du linker til. Og så er du ovenikøbet så fræk at ligge det som et svar.
Avatar billede kox Nybegynder
17. juni 2005 - 07:59 #5
Jeg har en Creative Zen Micro som jeg er meget glad for.

Jeg synes det er den lækreste ikke Ipod med radio :o)
Avatar billede kox Nybegynder
17. juni 2005 - 08:00 #6
Den er også på goaul's link og endda i andre farver end lilla
Avatar billede 4b4 Nybegynder
17. juni 2005 - 11:19 #7
Zen micro all the way!
Så meget federe end ipod mini'n.. kan mere, flere funktioner og bedre lydkvalitet!

Eneste punkt den ikke slår mini'n er på 'wow' effekten.. mht. designet.. hvilket jeg ikke helt selv kan forstå!

Vælg zen micro.. den skal du nok blive glad for !
Avatar billede ahara Nybegynder
17. juni 2005 - 11:48 #8
Hmm kender nu godt hifi-priser men er nu mere interesserede i jeres egne erfaringer med mp3-afspillere. Har overvejet følgende:

Ipod (har hørt at det kun er design og ikke god lyd mm.)
Maycom XR-21 1024 MB (nogen der kender til den?)
Acer MP-320 (nogen der kender til den?)

Hvis i har andre modeller som er afprøvede og i kan anbefale så skriv gerne.

Tak
AHR
Avatar billede rasmus-madsen Nybegynder
17. juni 2005 - 12:48 #9
Ipod = Dårlig lyd !?!?!

Jeg har aldrig haft en men har hørt den skulle være hammer god, med de rigtige bøffer.
Avatar billede goaul Praktikant
17. juni 2005 - 16:06 #10
ahara > Da du jo godt kender hifi-priser, så ved du vel også at du kan gå ind og se folks bedømmelser af de enkelte Mp3 afspillere, og således kan se langt flere "egne erfaringer" der, end du vil kunne få her!
Avatar billede goaul Praktikant
17. juni 2005 - 16:08 #11
Dette er fx. den øverste på mit link: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=121694&Bedom=true
Avatar billede goaul Praktikant
19. juli 2005 - 02:43 #12
Gad vide hvad der bliver givet point for her :(
Heldigt man ikke samler på point.