Avatar billede jax_22 Nybegynder
16. juni 2005 - 15:28 Der er 4 kommentarer

TFT skærm som tv skærm via video?

Kan det lade sig gøre at bruge sin TFT skærm som TV, ved at sætte sin video til og bruge dens tv-tuner? Og hvilket stik skal skærmen så have? S-VHS? Man vil jo kunne få en større skærm til en billigere pris på den måde! :)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juni 2005 - 17:41 #1
Hvis skærmen har en tv-in eller SVHS indgang, eller hvis videoen har en VGA eller DVI udgang, kan det gøres direkte, ellers skal der en dyr boks mellem de to enheder.
Avatar billede jax_22 Nybegynder
16. juni 2005 - 21:26 #2
Hmm. det er denne jeg overvejer at købe, kan jeg så? http://ronne.hsdata.dk/info.asp?varenr=11282
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juni 2005 - 22:18 #3
Input Signal Analog RGB, DVI, S-VHS, Comsite, TV, Audio
Input Connector 15Pin D-Sub, S-VHS, RCA, TV Antenna,

Det er jo et TV! Der står da at den har antenne stik!!! Men ellers, ja den har SVHS ind, lige til at sætte videoen til.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
16. juni 2005 - 22:18 #4
svar