Avatar billede cbm30 Nybegynder
16. juni 2005 - 09:00 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

hvad bruges kjrwclrd.exe til

Jeg har på et par maskiner fundet denne fil i system32 mappen.(kjrwclrd.exe) I registreringsdatabasen under run findes den også. Men er der nogen der kan fortælle mig hvad den gør???? Jeg har forsøgt google uden held..

v.h.

claus
Avatar billede shb Nybegynder
16. juni 2005 - 09:09 #1
ikke en del af windows. så teknisk set kan kjrwclrd.exe være alt lige fra en exe fil til en exe fil :)
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 09:13 #2
Download hijackthis herfra og gem det i en folder for sig selv på dit skrivebord

http://www.downloadportal.dk/viewinfo.asp?rid=1658
Eller
http://www.arlet.dk/hjt.exe

Start programmet og vælge, at udføre en scan samt gemme en log fil.
Når hijackthis er færdig med, at scanne vil den bede dig om en placering hvor du vil gemme "hijackthis" en tekst fil.
Gem den i samme folder som hijackthis. Når du har sagt okay hopper der et nyt vindue frem nemlig notepad med en masse tekst linjer. Marker alle linjerne og kopir dem herind så jeg kan kigge på dem. Du må ikke selv begynde, at fikse noget i hijackthis.
Avatar billede cbm30 Nybegynder
16. juni 2005 - 09:17 #3
hej kalp

Det er ikke en mulighed og bruge hijackthis osv.. Jeg sidder på et netværk og har en mistanke om at en af brugerne benytter sig af et lille program til at lure på andre brugere osv
Avatar billede summer Mester
16. juni 2005 - 09:19 #4
Det er ikke en fil jeg har på min maskine med xp på, og da den ikke umiddelbart lader sig finde på Nettet, er det sikker ikke en windows fil.

Jeg ville tage kopi af de steder den ligger,prøve at slette den og se om den influerer på nogle programmer. Gør den det, kan du altid lægge den tilbage igen.

Måske kommer der en der kender den.
Avatar billede cbm30 Nybegynder
16. juni 2005 - 09:28 #5
hej summer

tjah det prøver jeg lige
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 09:30 #6
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 09:31 #7
hvis de to sites ikke giver noget så scan med ewido
http://shop.element5.com/product.html?productid=53116
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 09:38 #8
og du sletter den forresten i fejlsikret tilstand.
Avatar billede cbm30 Nybegynder
16. juni 2005 - 09:42 #9
scannede med kaspersky og det lader til at den tilhører hotbar.... sådan noget p..

kalp læg et svar, så må de point være dine
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 09:44 #10
Det får du her:)
Avatar billede cbm30 Nybegynder
16. juni 2005 - 09:47 #11
Jep og tak for hjælpen.
Avatar billede kalp Novice
16. juni 2005 - 09:52 #12
selv tak:)