Avatar billede simonsenpq Nybegynder
16. juni 2005 - 08:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Antenne i min Thinkpad T23?

Hvor finder jeg ud af, om der er indbygget antenne i min IBM Thinkpad T23 - model 2647-NG8?
Der er i forvejen ikke indbygget trådløst netværkskort, men vil gerne vide, om jeg selv kan sætte et mini pci kort i.
Avatar billede mazey Praktikant
16. juni 2005 - 10:20 #1
Hmm... Jeg har undersøgt din forespørgsel, og er kommet frem til at der er antenne i, så du kan bruge et mini pci kort.
Her kan du se IBM's specs: http://www.pc.ibm.com/europe/thinkpad/why/en/tseries.html?dk (under fodnote 32).

Mener at der i T modellerne er 2 antenner, 1 på hver side af skærmen

Håber det hjalp dig

Mazey
Avatar billede simonsenpq Nybegynder
16. juni 2005 - 14:57 #2
Havde ikke lige set, at der var kommet svar, så jeg ringede selv til IBM. Der er IKKE indbygget antenne i den angivne model.
Avatar billede mazey Praktikant
16. juni 2005 - 16:45 #3
Underligt at de så selv siger der er på deres website.... :)