Avatar billede ti Nybegynder
15. juni 2005 - 10:06 Der er 2 kommentarer

Autosignatur til flere konto

Bruger autosignatur i Outlook. Den virker på default konto. Har oprettet en anden konto og lavet en anden autosignatur. Men når jeg vælger at sende fra den nye emailkonto er det stadig autosignaturen fra default konto der kommer frem.

Hvordan løses dette?
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
15. juni 2005 - 10:11 #1
I outlook 2003 vælger man Funktion --> Indstillinger og derefter fanebladet Postformat.

Nederst vælger man konto og hvilken signatur der skal knyttes til.
Avatar billede ti Nybegynder
15. juni 2005 - 10:22 #2
Ja, det har jeg også gjort og valgt den emailkonto som den pågældende autosignator skal knyttes til. Men aligevel kommer den samme(default konto) frem.