Avatar billede Six Nybegynder
15. juni 2005 - 06:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Flash: Menu i en fil, spil i anden.

Hej eksperter.

Jeg har lavet et spil i en fil, kaldet mission1.swf og så har jeg min menu i menu.swf.

Hvordan kan jeg få menu.swf til at "gotoandplay(mission1.swf) og unloade sig selv ?

Og omvendt, fra spillets mainmenu knap gotoandplay(menu.swf)

På forhånd tak

Point er 150, da jeg VIRKELIG mangler en løsning. Jeg står og skal fremlægge mit færdige spil i morgen, og sidder med dette irriterende problem. Plus jeg skal nå at skrive en lille rapport også.
Avatar billede num256 Nybegynder
15. juni 2005 - 06:50 #1
Du skal lave en container som indholder begge filer, dermed kan du styre hvad er f.eks. _visible = true.  Eller unloade de .swf er som du har loaded ind.  Komme lidt an på hvordan du loader dine .swf- er ind.
Avatar billede Six Nybegynder
15. juni 2005 - 06:51 #2
Num256 - hvis jeg uploader de 2 filer, er det så noget du kan kigge på ?
Avatar billede Six Nybegynder
15. juni 2005 - 06:52 #3
Jeg har nemlig prøvet at bruge container.loadmovie(blabla) men jeg kan sgutte overskue det, og det gik pænt galt for mig og nu er jeg på randen af nervøst sammenbrud !
Avatar billede lyden Nybegynder
15. juni 2005 - 08:10 #4
........ du kunne også følge op på det andet svar jeg har givet dig, så kunne jeg hjælpe dig videre derfra !

: http://www.eksperten.dk/spm/625979

MvHLyden
Avatar billede Six Nybegynder
15. juni 2005 - 08:23 #5
Lyden: Jeg har fulgt op på din kommentar nu :D
Avatar billede Six Nybegynder
06. august 2005 - 01:19 #6
hov lyden - der var da vidst en løs tråd mere ;D - smid svar og der ligger 150 point på breden og venter :D
Avatar billede lyden Nybegynder
06. august 2005 - 01:22 #7
............ snup du bare dem selv, til en anden god gang!

MvHLyden
Avatar billede Six Nybegynder
06. august 2005 - 01:40 #8
hehe ok - så lukker jeg bare spørgsmålet :D fortsat god nat. Og mange gange tak for hjælpen :D