Avatar billede clarion Nybegynder
14. juni 2005 - 22:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kunne sende email

Hvilken PDA/Palm skal man vælge for at kunne sende mail nemt og billigt?
Hvilket udstyr skal der til?
Er Sonofon bedre end TDC eller omvendt?

Tak på forhånd.
Avatar billede clarion Nybegynder
18. juni 2005 - 21:01 #1
Den kunne I ikke klare?!? Så tager jeg dem selv.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
20. juni 2005 - 22:39 #2
Jeg har ikke lige set dit spørgsmål før nu, men jeg håber du kan bruge mit svar alligevel.

Må jeg have lov at foreslå en Qtek S100...! Jeg har en selv og efter at have haft den i en måneds tid nu, kan jeg ikke undvære den. Det er en af de mindste PDA'er med telefon, 240x320 pixels opløsning og Windows Pocket PC 2003. Check mails on the fly, spil et cool spil, optag video, surf på nettet, hav altid din opdaterede kalender med dig... arh, det er guf. :-)

Jeg ved ikke lige om Sonofon er bedre end TDC - jeg bruger Telmore og med et GPRS abonnement, så fungerer det fint. Du behøver ikke andet udstyr.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
28. juni 2005 - 09:57 #3
...fik du købt en PDA?
Avatar billede clarion Nybegynder
28. juni 2005 - 19:58 #4
Hej Lars

Det er en længere historie. Det hele bliver nok drejet til en løsning med  mobiltelefoner i stedet. Og her kunne Qtek'en jo godt være med.

Mange tak for din hjælp

Mvh
Clarion