Avatar billede omadsen Nybegynder
14. juni 2005 - 13:41 Der er 1 kommentar

Export af privat adressekartotek

Problemet er at jeg skal flytte data fra outlook 97.
Når man skriver en mail i denne, kan man under vis navne vælge privat adressekartotek.
Og det er disse adresser jeg ikke kan få med over i en ny outlook
Man kan ikke lave en export hvor de er med.
Det ser ud til at de ligger i en fil under windows som hedder postkasse.pab
Er der nogle som kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2005 - 22:25 #1
Måske kan dette link hjælpe dig http://www.eksperten.dk/spm/429044
Du har ret i, at de gamle kontakter hed pab, så du kan jo lede efter filer der hedder pab. Jeg har fundet nedennævnte i hjælpen ved at lede efter pab file.

Convert your Personal Address Book to a Contacts folder
On the File menu, click Import and Export.
In the Choose an action to perform list, click Import from another program or file, and then click Next.
In the Select file type to import from list, click Personal Address Book, and then click Next.
In the Select destination folder list, click Contacts, and then click Next.
Follow the rest of the steps in the wizard.