Avatar billede madjor5 Nybegynder
14. juni 2005 - 10:35 Der er 1 løsning

.htaccess ændre på timouten

Hey alle,

Jeg har et spørgsmål vedr. timeout på eksekveringstiden på serveren!

Det primære problem er, at jeg er blevet tvunget ud i nogle meget tunge DB requests i forbindelse med en MEGET stor kundeklub. Nu timer den ud, således at jeg er nød til at eksekvere i små bidder. I stedet kunne jeg godt tænke mig at øge den mulige eksekverings timout til f.eks. 5minutter i en given mappe på serveren!

Egentlig kan jeg jo bare konfigurere apache, men den ligger selvfølgelig hos en ekstern udbyder :(

Heldigvis har jeg lov til at lave alt hvad jeg gider med .htaccess og ved at dette kan lade sig gøre på en eller anden måde...

Er der en eller flere der gider sende mig lidt kodebrudstykker vedr. dette!

På forhånd tak
Avatar billede madjor5 Nybegynder
14. juni 2005 - 10:54 #1
Made it work... Jeg har lavet det med PHP set_time_limit() funktionen som således kun gælder for et givent script. Meget bedre til formålet!