Avatar billede nurriz Nybegynder
06. april 2001 - 02:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logitech Pilot Mus under win2k - Half-Life Problem

Jeg har lige reinstalleret min computer med Win2k Advanced server. Jeg spiller en del Counter-Strike, så jeg installerer mine logitech drivere, og vil så spille CS. Men ak og ve! Når jeg trykker på én knap så afbryder den de andres funktion. F.eks. hvis jeg skyder (holder knappen inde) og så hopper så stopper \"skyderiet\" =). Før win2k havde jeg dual boot med win98 og win2k, men har besluttet at gå helt over til win2k. Når jeg har dualboot er problemet der ikke i CS.... Kun når jeg kun kører win2k...
Nogen der har oplevet noget lignende?

Hjææææælp =)
Avatar billede spectual Nybegynder
06. april 2001 - 02:30 #1
Det er ikke dét der åndsvage \"sticky keys\" som er problemet vel?
Avatar billede spectual Nybegynder
06. april 2001 - 02:31 #2
Windows 2000 har en \"fed\" funktionalitet, der hedder sticky keys. Når du trykker f.eks. 8 gange på din højre shift tast, aktiverer den een eller anden dum funktion.

Det er noget med, at man kan slå dem fra via. nogle flueben der hedder et eller andet med \"shortcut to\" ....

Avatar billede spectual Nybegynder
06. april 2001 - 02:32 #3
Også at holde den i lang tid aktiverer et eller andet.
Avatar billede nurriz Nybegynder
06. april 2001 - 03:04 #4
Afinstallerede alle \"Accessibility options\", men stadig ingen forskel. Det er musen der er dum. Bare underligt at problemet ikke var der når jeg havde dualboot....
Avatar billede ucfxylen Nybegynder
06. april 2001 - 08:29 #5
Bare lige for at tjekke så har du ikke trådløs mus vel. Hvis der er tilfældet så kan man ikke bruge 2 knapper på samme tid på en trådløs mus.
Avatar billede nurriz Nybegynder
07. april 2001 - 03:09 #6
nope ganske almindelig logitech treknaps mus....
Med ledning OG kugle =)
Avatar billede nurriz Nybegynder
09. april 2001 - 15:15 #7
Slet ingen der kan hjælpe mig????
Avatar billede nurriz Nybegynder
18. august 2005 - 17:13 #8
Ja den kan vidst godt lukkes :)