Avatar billede boje5 Nybegynder
13. juni 2005 - 15:31 Der er 3 kommentarer

Printere via AD - default printer ændres ved hvert logon

Efter at en OU får tilføjet printere via policy, ændres deres default printer efter hvert logon. Kan dette undgås/løses?

Thomas
Avatar billede jens_bach Nybegynder
13. juni 2005 - 15:42 #1
lige som bruger a logger på en pc og har printer_b som default?
og der efter logger han af og så har han Printer_d som default ????

det er ikke nået man sætter op i ad. hvis man skulle sætte det op i ad så ville det være fx printer_b hver gang!
Avatar billede leif Seniormester
13. juni 2005 - 18:48 #2
Jeg tror ikke jeg forstår problemet !

Er det ikke den samme printer som bliver default ?
Avatar billede boje5 Nybegynder
15. juni 2005 - 12:22 #3
Som jens illustrerer. Der bliver tilføjet nogle printere ved logon - brugeren definerer f.eks. hvilken han ønsker skal være default. Denne indstilling huskes bare ikke ved næste logon. Men det er nok ikke til at sno sig udenom, når det laves på denne måde.