Avatar billede annemad Nybegynder
12. juni 2005 - 18:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Spybot: kan ikke få lov at vælge download mirror

for at opdatere. Har netop hentet og installeret programmet (2 gange) og kan altså slet ikke bruge det. Har windows 98. Håber det er et eller andet enkelt jeg overser:-)
Avatar billede arlet Juniormester
12. juni 2005 - 20:55 #1
Det er en lille pil ved siden af, den trykker du på og så kommer der en rulle menu frem, hvor du kan vælge mirror
Avatar billede -kp- Nybegynder
12. juni 2005 - 22:10 #2
Jeg tror deres update-server er nede i øjeblikket,jeg kan heller ikke opdatere på nogen af mine PCer idag.
Avatar billede annemad Nybegynder
13. juni 2005 - 12:31 #3
Ja, øh... jeg har naturligvis forsøgt at trykke på pilen...
Avatar billede annemad Nybegynder
13. juni 2005 - 12:43 #4
Men egentlig et logisk forslag i et sådant tilfælde arlet! Men jeg glemte lige at skrive, at det virker i dag så -kp- har nok ret. Det har bare været nede - Tak for respons! jeg vil meget gerne give points til jer begge, hvis jeg kan finde ud af det.....
Avatar billede arlet Juniormester
13. juni 2005 - 17:09 #5
Så skal kp lægge et svar, eller du marker mit navn og trykker accepter, så får jeg pointene, så klarer kp og jeg det indbyrdes, med at fordele..
Avatar billede -kp- Nybegynder
13. juni 2005 - 17:19 #6
Det er ok, du accepterer bare arlet`s svar,så du kan få lukket tråden..
Avatar billede arlet Juniormester
13. juni 2005 - 17:20 #7
NU du er her, så kan du lægge et svar, så vi kan dele med det samme..

Jeg får nemlig ikke selv mail, når der kommer nye indlæg og det troede jeg var generelt, så derfor kunne jeg fange dig med et nyt spørgsmål..
Avatar billede -kp- Nybegynder
13. juni 2005 - 17:32 #8
ok > jeg får heller ikke mail i øjeblikket??
Avatar billede annemad Nybegynder
08. maj 2007 - 11:23 #9
Undskyld - jeg har været helt væk fra det her i meget lang tid og opdagede så det lille efterslæb med pointtildelingen. Det var meningen jeg ville give points til jer begge, men jeg fik kludret i det. Hvis i stadig er her og det er vigtigt håber jeg at i selv kan fordele dem...