Avatar billede nyland Nybegynder
05. april 2001 - 22:20 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

chat for 45-årige

Hjælp!
Jeg er en ikke-nørd, kvinde på 45, som søger et chatroom til min alderstype. Seriøst, og hvor jeg kan tale om de ting, der ligger mig på hjertet - ikke det, der ligger under bæltestedet. Hvor findes det?
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 22:21 #1
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. april 2001 - 22:22 #2
www.dating.dk - Jubii-chat
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 22:22 #3
Du kan måske også finde nogen på www.ofir.dk, men dating.dk er meget seriøse!

Og jeg tror faktisk der er flest på din alder!
Go get a man =)
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 22:23 #4
23 sek. forsinket =)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. april 2001 - 22:25 #5
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 22:26 #6
Nyland er vidst en af de få kvinder over 30 der er på eksperten!

Nyland-> Måske er du lige startet, men du bliver \"bidt\" af sitet !
Avatar billede dalzki Nybegynder
05. april 2001 - 22:27 #7
Se også Mocca Mocca.dk er kun for voksne.
Du har fast bruger profil og det er muligt at uploade billede af dig selv.

.::DalZki
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
05. april 2001 - 22:30 #8
Avatar billede nyland Nybegynder
05. april 2001 - 22:39 #9
Hej bbs!
Tak for hjælpen, og roserne!
MVH nyland
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
05. april 2001 - 23:40 #10

Hej Nyland

Det er meget svært at finde chatrum hvor det ikke ender med, at samtalen kommer \"under bæltestedet\".

En af standard-spørgsmålene man bliver stillet overfor er, \"hvad søger du?\", når jeg svarer, at jeg intet søger, da jeg er lykkelig gift, får jeg 7 ud af 10 gange stukket dette ud.. \"hvad laver du så her?\"
Utroligt, at det kan være så svært at forstå, at der faktisk findes mennesker, der bare har lyst til at chatte om andet end sex.

Det er nu yderst sjældent jeg chatter, af samme årsag.
Jeg har istedet meldt mig ind i en netværksgruppe for kvinder, liv og lyst, på http://www.shevita.dk.
Og jeg kan varmt anbefale det til dig.

Håber vi \"mødes\" i netværket..*S*

/Jean
Avatar billede nettrain Nybegynder
05. april 2001 - 23:48 #11
sanne7913>>

Problemet kunne ligge i at sex/porno/erotik sider på nettet er 150-200% mere besøgte end de sider der ligger på 2. pladsen.

Jeg prøver ikke at forsvare dem der kun vil chatte om sex, prøver blot at forklare det!

/NetTrain/
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
06. april 2001 - 00:30 #12

NetTrain

Det er da muligt der findes mange sex/porno osv sider på nettet, men derfor behøver man da ikke få stukket sex i hovedet i hvert eneste chat-rum man bevæger sig ind i?
Hvis man som kvinde vil chatte, og IKKE gider chatte med vildfremmede mænd om sit sexliv, er man tvunget til, at vælge et køns-neutralt navn, eller chatte under et mandenavn, og det finder jeg helt urimeligt!

Jeg mener der er masser af Sex-chats rundt omkring, hvorfor kan de sexsnakkelysne mandfolk ikke holde sig til dem?

Så jeg syntes ærlig talt ikke dit indlæg forklarer noget som helst.

/Jean
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 00:56 #13
Der er også icq ;o)
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
06. april 2001 - 01:59 #14

Kharder
Ja heldigvis, den bliver skam også brugt flittigt, selvom der da ind imellem dukker sære meddelelser fra giftelystne mænd op, hovedsaligt fra østlandende..*GG*
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 10:12 #15
De kan da sættes på listen for ikke ønskede kontakter, så kommer de ikke ind længere under det icq nr. ;o)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 10:13 #16
Endvider kan man jo sætte icq op til at man skal acceptere, at komme på en anden brugers kontakliste.
Avatar billede morten_dyrekilde Nybegynder
06. april 2001 - 10:18 #17
hvor gør man det?
Avatar billede skott Nybegynder
06. april 2001 - 12:38 #18
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 13:02 #19
Under Security & Privacy under Preferences eller du kan gøre det i forbindelse med installationen af icq morten dyrekilde ;o)
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
06. april 2001 - 17:07 #20

Kharder
Det er jeg klar over, men man skal jo have et nummer at tilføje ignore listen først:-)
Hvilket får mig til at tænke over, findes der et spamfilter på ICQ??
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 18:01 #21
Nej så længe den vedkommende står som ukendt, så kan man tilføje ham på ignorer listen. Så snart man har godkedt vedkommende på ens liste er det slut, indtil man for vedkommende slettet igen. Man kan nemlig godt undersøge en ukent bruger, inden man tilføjer vedkommende ens liste. ;o)
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 18:02 #22
En ukendt som henvende sig har ID med sig, det er det eneste som er synlig, efterfulgt af ukendt bruger.
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
06. april 2001 - 18:41 #23

Kharder
Ok, det vidste jeg godt, jeg håbede bare, at der generelt kunne sættes et spamfilter op, (og var lige for doven til at tjekke det selv..*G*)
Men det er altså ikke tilfældet.*suk*
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 20:44 #24
Det er da vel heller ikke så galt, så længe det ikke drejer sig om mere end 2 - 5 stk. om dagen.
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
06. april 2001 - 23:21 #25

Nej, det er ok..;-)